CONTROLLER ASSISTENT TIL ØKONOMIAFDELINGEN I AARHUS

Midtjylland, Brendstrupgårdsvej 13, 8200 Århus DK

Jobbet

Da vores nuværende controller assistent har søgt nye udfordringer, søger vi en ny dygtig controller assistent til vores økonomiafdeling i Aarhus.

Økonomiafdelingen består af 14 dygtige og engagerede medarbejdere, der er fordelt på løn, controlling, rapportering, finans- og klientbogholderi.

Sammen med vores øvrige kompetente kollegaer i økonomiafdelingen skal du kunne prioritere og udføre de planlagte arbejdsopgaver, du har ansvaret for, så alle deadlines, regler og interne processer overholdes.

Dine primære opgaver vil foregå i tæt samarbejde med hele økonomiafdelingen, hvor arbejdet består af opgaver inden for blandt andet:

• Månedlig løn controlling
• Månedlig, detaljeret lønopfølgning til forecast, budget samt sidste år
• Udarbejdelse og opdatering af månedlige rapporteringsfiler
• Månedlig opdatering og vedligeholdelse af Data Warehouse for interne allokeringer m.m.
• Månedlig cost walks til forecast, budget samt sidste år
• Kvartårlig opdatering af central løn forecast
• Udarbejdelse samt opdatering af månedlige/kvartårlige forecast filer
• Udarbejdelse af årlige budgetfiler
• Udarbejdelse af diverse lønbogføringsbilag
• Indberetninger til Finanstilsynet og Danmarks Statistik
• Diverse ad hoc-opgaver

Dine kompetencer

Vi forestiller os, at du er nyuddannet HA eller cand. merc. inden for erhvervsøkonomi, og at du eventuelt har erfaring fra eksempelvis et studenterjob i økonomifunktion. Det er en fordel, hvis du har kendskab til T/X Financial og Tableau, men det er ikke et krav. Derimod forventer vi, at du er fortrolig med Excel på superbrugerniveau. Vi lægger desuden vægt på din evne til at arbejde selvstændigt, struktureret og grundigt. Du skal være i stand til at bevare overblikket og holde flere bolde i luften på én gang, selv i stressede perioder – især ved de månedlige processer og den månedlige regnskabsafslutning. Du skal være indstillet på, at der jævnligt forekommer overarbejde.

Udover de faglige kvalifikationer er følgende personlige egenskaber også vigtige:

• Positiv indstilling – både til jobbet og kolleger
• Faglig stolthed med fokus på detaljerne
• Vedholdende og ansvarsbevidst
• Engagement
• Fleksibilitet
• Gode kommunikationsevner
• Humoristisk sans

Om Willis Towers Wason

Willis Towers Watson er en førende global konsulent- og mæglervirksomhed, der med 40.000 medarbejdere i mere end 120 lande, leverer markedsledende løsninger inden for risikostyring, forsikring, human capital, benefits og talent management. Vi designer og udvikler løsninger til både virksomheder, organisationer og private.

Vores kunders udgangspunkt i form af ressourcer, aktiver, problemstillinger og muligheder er det faste afsæt for designet af vores løsninger og ydelser, som udvikles til optimalt at understøtte de ønsker til fremtiden, som den enkelte kunde prioriterer.

I Danmark står 450 medarbejdere til rådighed fordelt på vores kontorer over hele landet.

Det tilbyder vi

Willis Towers Watson tilbyder nogle spændende rammer og et godt arbejdsmiljø med mulighed for løbende udvikling, løn efter kvalifikationer og en omfattende benefitpakke, herunder en optimal pensionsordning og en spændende forebyggende sundhedsordning.

Ansøg nu

Job info

Firma

Willis Towers Watson

Arbejdssted

Midtjylland, Brendstrupgårdsvej 13, 8200 Århus DK

Jobannoncen oprettet

11 Jan 2018

Jobannoncen udløber

08 Mar 2018