Økonomikonsulent der brænder for regnskab og service – Accountor Denmark

Københavnsområdet, Herlev Hovedgade 195, 2730 Herlev DK

Søger du en rolle med udfordrende regnskabsopgaver, hvor du samtidig yder service og rådgivning i økonomifunktionen?

Accountor Denmark søger en dygtig og udadvendt økonomikonsulent, til vores afdeling for økonomioutsourcing, med fokus på små og mellemstore virksomheder. Den rette kandidat har en bred erfaring med økonomiopgaver, og motiveres af en alsidig hverdag, med en bred udadvendt kontaktflade.

Accountor udbyder finansiel outsourcing, for alle typer af virksomheder og organisationer, samt udlejning af fastansatte medarbejdere og konsulenter. Accountor Group er den største Skandinaviske leverandør på sit område og beskæftiger alene i Norden mere end 2.600 økonomikonsulenter. I Danmark er vi i dag ca. 90 medarbejdere, hvor en markant udvidelse af medarbejderantallet er en erklæret målsætning.

Om stillingen
Som Økonomikonsulent for Accountor vil du blive ansvarlig for en række af vore outsourcingkunder. Du har en tæt kontakt til det team af konsulenter, som varetager den daglige bogføring, og du vil selvfølgelig også være i tæt dialog med ledelsen hos de respektive kunder. Der vil være tale om internationale, såvel som danske virksomheder. Herudover vil du få muligheden for, at undervise kollegaer indenfor de områder, hvor du har dine styrker.

Dine primære arbejdsopgaver:

• Implementering/opstart af nye outsourcing opgaver
• Udarbejdelse af månedsrapportering
• Gennemgang af månedsregnskab
• Assisterer vore kunder med udarbejdelse af drifts- og likviditetsbudgetter
• Udarbejdelse og opstilling af årsrapporter
• Klargøring af materiale til revision
• Momsregnskab
• Sparringspartner for teamet

Faglig profil:

• Du har som minimum 5 års praktisk erfaring med ovenstående opgaver, f.eks.fra en revisions virksomhed.
• Du har relevant uddannelse som fx HD(R), Cand.Merc.Aud eller lignende.
• Du har meget gerne erfaring med SAP
• Du brænder for økonomi og regnskab og er dygtig til dette
• Du trives i et selvstændigt job med en høj grad af frihed under ansvar.
• Du har flair for IT og har erfaring med flere systemer.

Personlig profil:

• Du har overblikket og arbejder systematisk
• Du er ansvarsfuld og produktiv
• Du er hurtigt til at sætte dig ind i nye arbejdsprocesser og opgaver.
• Du er selvkørende og engageret
• Du er positiv, forandringsparat, og sætter en stor ære i at nå dine deadlines.

Accountor Denmark tilbyder dig

• Høj grad af frihed og fleksibilitet i dit arbejde
• Muligheden for at tilegne dig viden om nye systemer, processer og lære forskellige virksomheder at kende
• Indgå i et velfungerende kundeteam hos Accountor samtidig med at du har en daglig tilknytning til kundens økonomifunktion
• Løn efter kvalifikationer

Ønsker du yderligere oplysninger
Så kontakt venligst Steffen Paaske Christensen +45 4195 3814 eller Stig Bülow +45 4450 1359

Ansøgning og CV
Send venligst din ansøgning og CV elektronisk via link nedenfor eller direkte til rekruttering@accountor.dk, mærket "Økonomikonsulent, Accountor". Gerne hurtigst muligt, da vi behandler ansøgninger løbende og forventer at afslutte rekrutteringsprocessen i januar 2018. Vi ser frem til at høre fra dig!

Ansøg nu

Job info

Firma

Accountor

Telefon nummer

41953826

Arbejdssted

Københavnsområdet, Herlev Hovedgade 195, 2730 Herlev DK

Jobannoncen oprettet

12 Jan 2018

Jobannoncen udløber

28 Feb 2018