Viser 1064 Søgeresultater

Lyngby-Taarbæk Kommune
Københavnsområdet, Toftebæksvej 12, 2800 Lyngby-Taarbæk DK
Center for Økonomi og Personale i Lyngby-Taarbæk Kommunes søger en faglig dygtig og erfaren økonomikonsulent med spidskompetencer i økonomistyring og analyse til det specialiserede socialområde. Vi søger en ny kollega til Koncernstyring i Center for Økonomi og Personale. Økonomistyringsopgaven varetages af Center for Økonomi og Personale, der dels understøtter direktionen og koncernledelse med den overordnede økonomistyring, og dels støtter centerchefen og lederne af de enkelte fagområder/institutioner i at varetage økonomiansvaret på deres områder. I Koncernstyring arbejder vi med analyser, budgetlægning, opfølgning og udvikling af hele kommunens økonomi, samt med servicering og controlling af de enkelte fagområder. Afdelingen er – foruden dig - bemandet med 12 dygtige og engagerede kollegaer.
Statens Serum Institut
Københavnsområdet, Artillerivej 5, 2300 København DK
Har du lyst til at arbejde med at styrke biosikring og bioberedskab i Kenya? Synes du et krydsfelt mellem sikkerhed, udvikling og sundhed lyder spændende og har du en relevant uddannelse i forhold hertil? Så er du måske vores nye kollega til en ny tidsbegrænset stilling på Statens Serum Institut frem til 30. juni 2019. Afhængig af finansiering kan der evt. blive tale om en forlængelse.     Om os   Center for Biosikring og Bioberedskab (CBB) er Danmarks nationale biosikringsmyndighed og en del af sikkerhedsberedskabet. Vi er fysisk og organisatorisk placeret på Statens Serum Institut. Vores opgave er at opretholde en operativ specialkompetence til at imødegå biologiske farer i Danmark, og vi arbejder for at modvirke global spredning af biologisk våbenteknologi. Du kan læse mere om CBB på www.biosikring.dk.       CBB gennemfører i samarbejde med Udenrigsministeriet, Forsvarsministeriet og Sundhedsministeriet et myndigh
Bygningsstyrelsen
Københavnsområdet, Carl Jacobsens Vej 39, 2500 København DK
Brænder du for at arbejde med udvikling og styring af en stor kompleks kontrakt, og vil du være med til at implementere en ny og innovativ facility managementløsning til staten, så er det måske dig, vi leder efter.     Bygningsstyrelsen skal implementere og drive en ny fælles facility managementløsning for størstedelen af statens institutioner. Det bliver en markant ændring af statens indkøb på området, og vi håber at kunne være med til at præge og udvikle markedet for integreret facility management. Vi søger derfor en kollega med en stor faglig viden inden for kontraktudvikling og -styring.     Opgaven involverer store dele af Bygningsstyrelsen og er centreret omkring en nyoprettet Facility Management enhed. I dag er der ca. 10 medarbejdere, der arbejder med opgaven, og Bygningsstyrelsen vil fortsætte med at opruste på opgaven i løbet af 2018 ud fra et princip om at de, der skal arbejde med at opbygge og implementere den nye løsning,
Civile stillinger
Københavnsområdet, Lautruphøj 8, 2750 Ballerup DK
Sætter du din faglige stolthed højt, og arbejder du energisk, målrettet og resultatorienteret - og kan du lide at arbejde med mange deadlines og forskellige arbejdsopgaver? Så kan du være på vej til et spændende job som fuldmægtig i Forsvarsministeriets Personalestyrelse. Om os Juridisk Afdeling består af 17 medarbejdere. Vi lægger vægt på kvalitet og tilgængelighed samt på at have et godt og tæt samarbejde såvel indbyrdes som i relation til resten afForsvarsministeriets Personalestyrelse og andre samarbejdspartnere. Du vil blive en del af et dygtigt team, hvor humøret er højt, og hvor man drager omsorg for hinanden. Om stillingen I Juridisk Afdeling løser vi en række konkrete ansættelsesretlige sager, herunder særligt afskedigelsessager og sager om andre ansættelsesretlige reaktioner. Du vil få ansvar for dine egne sager og indgå i afdelingens øvrige opgavefordeling, der udover de juridiske sagsbehandl
Forsvarsministeriet
Københavnsområdet, Holmens Kanal 42, 1060 København DK
Er du interesseret i at arbejde med internationale juridiske problemstillinger, der har stor betydning for Danmark? Vil du være med til at sikre, at Forsvarsministeriet overholder Danmarks internationale forpligtelser, bl.a. når danske styrker udsendes? Og kunne du tænke dig at arbejde i et stærkt fagligt miljø med løbende kontakt til den øvrige centraladministration og internationale samarbejdspartnere? Forsvarsministeriet søger en jurist til Internationalt Juridisk Kontor. Om os Forsvarsministeriet og dets underliggende myndigheder løser opgaver, som bidrager til fred og sikkerhed, og opgaverne løses nationalt såvel som internationalt. Ministerområdets mange opgaver omfatter deltagelse i internationale operationer, overvågning og hævdelse af suverænitet samt deltagelse i internationalt sikkerhedssamarbejde. Forsvarsministeriets Internationale Juridiske Kontor er en del af Forsvarsministeriets Juridiske Sekretariat. Internationalt
Kvalitet, forskning, Innovation og uddannelse
Syddanmark, Kløvervænget 8C, 5000 Odense DK
Forbedringskonsulent Forbedringskonsulent søges til Forbedringsteamet i Kvalitet, Forskning, Innovation og Uddannelse (KFIU), OUH - Odense Universitetshospital og Svendborg Sygehus. OUH arbejder målrettet på at styrke sin profil og levere suveræn kvalitet i alle led af patientforløbene. OUH har i 2016 indgået et samarbejde med det amerikanske hospital Virginia Mason om at understøtte OUH’s forbedringsarbejde til glæde for vores patienter og deres pårørende. OUH har taget en strategisk beslutning om at styrke det nuværende forbedringsteam på seks konsulenter med endnu en forbedringskonsulent. Derfor søger vi en medarbejder med en relevant uddannelsesmæssig baggrund til en fast stilling. Om stillingen Som Forbedringskonsulent vil du få en unik mulighed for at være med til at præge OUH frem mod Nyt OUH. Du vil blive med
Region Nordjylland
Nordjylland, Niels Bohrs Vej 30, 9220 Aalborg DK
Kan du se dig selv som en del af et dynamisk og engageret arbejdsfællesskab på et af de helt store og fundamentale velfærdsområder i Danmark? Vil du gerne gøre en forskel, og har du blik for løsninger med direkte betydning for de nordjyske borgeres sundhedstilbud? Kan du arbejde analytisk, og har du evner for og lyst til at arbejde med fortolkningsmæssige problemstillinger og tænke strategisk i et område med stor politisk bevågenhed?Kan du svare ja til ovenstående – er du måske den medarbejder, vi søger til kontoret Praksis i afdelingen Patientforløb.Afdelingen Patientforløb løser opgaver på tværs af den samlede sundhedssektor. Med sit brede fokus på det samlede sundhedsområde og samarbejdet omkring patienter har Patientforløb som mål at understøtte synergi i opgaveløsningen. Kontoret Praksis har ansvar
Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte
Københavnsområdet, Bredgade 43, 1260 København DK
Har du lyst til at arbejde med de videregående uddannelsesinstitutioners bygninger og økonomi? Vil du deltage i udarbejdelsen af aktstykker til Folketingets Finansudvalg og har du flair for tal og økonomi? Så søger vi lige nu en ny kollega til Kontor for Institutionsøkonomi.Vi skaber fundamentet for fremtidenViden er det, vi skal leve af i fremtiden. I Uddannelses og Forskningsministeriet arbejder vi derfor for høj vækst og ny indsigt gennem fremragende uddannelse og forskning. Vi skaber et solidt fundament for de videregående uddannelser og forskningen i Danmark, så nye idéer kan spire og skabe vækst.Institutionsøkonomi og bygningsøkonomiI Kontoret for Institutionsøkonomi har vi ansvaret for Uddannelses- og Forskningsministeriets budgettering af såvel driftstilskud til uddannelses- og forskningsaktiviteter på de videregående uddannelsesinstitutioner og Statens Uddannelsesstøtt
Region Sjælland
Vestsjælland, Alleen 15, 4180 Sorø DK
Til Regnskab og Finans, en del af Koncern Økonomi i Region Sjælland, søger vi en Projekt Controller. Project Controllerens opgave er at levere kvalitetsbevidst økonomiservice til Regionens forskningsenheder på Regionens sygehuse. Koncern Økonomi arbejder løbende på at styrke sine roller overfor vore samarbejdspartnere som både myndighed, serviceleverandør og forretningspartner – og du forventes at kunne bidrage hertil. Ydermere forventes det, at du kan sætte dig ind i svært tilgængeligt stof, såsom EU kontrakter og Interreg projekternes økonomiske reglementer og videreformidle dette. Dine primære arbejdsopgaver vil være Styring, overblik og bogføring ift. Projektøkonomi opgaver Tæt dialog med de faglige områder på Regionens sygehuse Udarbejdelse af retningslinjer og formidling af
KMD A/S
Københavnsområdet, Lautrupparken 40-42, 2750 Ballerup DK
Har du en succesfuld baggrund indenfor strategisk HR-udvikling, og kan du drive større HR-projekter? Vil du være en del af en HR-afdeling med kompetente kolleger og arbejde med opgaver, der har stor betydning for ledere og medarbejdere i en af Danmarks største it-virksomheder? Så er dette måske stillingen for dig!      KMD er en attraktiv arbejdsplads med mere end 3.000 medarbejdere som vores vigtigste ressource. Vi er ejet af den globale kapitalfond, Advent International, som er en af verdens førende kapitalfonde og Sampension. Vores it-eksperter og forretningsspecialister er blandt landets dygtigste til at omsætte komplekse processer til enkle og effektive it-løsninger, der kan gøre livet lettere for dig, din nabo og alle andre danskere. Strategisk HR-udvikling med en vigtig agenda I stillingen bliver du en del af KMD’s HR-afdeling, hvor du får 40 dygtige kolleger i Danmark og Polen, som dine nærmeste

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring