Viser 1026 S√łgeresultater

Domstolsstyrelsen
K√łbenhavnsomr√•det, Store Kongensgade, 1, 1264 K√łbenhavn DK
Vi søger en dygtig, serviceminded medarbejder, der kan løse personaleadministrative opgaver med høj kvalitet. Du får en bred vifte af personaleadministrative opgaver Du bliver en del af det personaleadministrative team i Domstolsstyrelsens HR-center. Vores opgave er at varetage de overordnede arbejdsgiveropgaver for Danmarks Domstole. Opgaverne i det personaleadministrative team er fordelt mellem medarbejderne, så hver har ansvaret for nogle bestemte retter. Det betyder, at din arbejdsdag vil være afvekslende og bestå af personaleadministration i bred forstand. Du skal bl.a. i samarbejde med vores personalejurister lave stillingsopslag, ansættelseskontrakter, udnævnelser samt sager om løn og pension, tjenestefrihed og afsked mv. Du får tæt kontakt til Statens Administration og de retter, som du får ansvaret for at bistå. Vi
Banedanmark, Amerika Plads 15
K√łbenhavnsomr√•det, Amerika Plads, 15, 2100 K√łbenhavn DK
Har du et godt planlægningsgen? Vi leder efter en uddannelseskonsulent til vores team i HR Uddannelse. Du får et selvstændigt job, med ansvar for at planlægge og administrere nogle af vores jernbanerelaterede uddannelser. Du vil få arbejdsplads i Ringsted. Du administrerer kurser både i Ringsted og Fredericia, men du skal ikke deltage på selve kurserne. Selvstændige ansvarsområder I vores afdeling har vi ansvaret for at planlægge og gennemføre 650 årlige kurser og uddannelsen af cirka 5500 kursister. Du bliver ansvarlig for at administrere nogle af de uddannelser og kurser, som vi udbyder til både vores egne og eksterne entreprenørers medarbejdere. Du varetager alt fra start til slut inden for kursusplanlægning og -afvikling. Du opretter kurser i SAP, booker undervisere og lokaler, sørger for for
Forsvarsministeriets Materiel- og Indk√łbsstyrelse
K√łbenhavnsomr√•det, Lautrupbjerg, 1, 2750 Ballerup DK
Kunne du tænke dig at arbejde med komplekse forretningsprocesser og materielstamdata? Hvis du brænder for forretningsprocesser og deres understøttelse af IT-systemet; i Forsvaret anvendes SAP. Så er du måske vores nye sagsbehandler i Datasektionen ved Kapacitetsansvarlig Luftsystemer, Værnsfælles Forretningsområde i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelsen i Ballerup. Om osKapacitetsansvarlig Luftsystemer er et af Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelsens fire kapacitetsansvarsområder (IT, Land, Maritim og Luft). Kapacitetsansvarlig Luftsystemer har en stor berøringsflade med interessenter internt i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelsen, med leverandører og kunder – særligt i form af de enkelte værnsstabe i Forsvarskommandoen. Datasektionen arbejder med forretningssiden af materielstamdata og samme
Skatteforvaltningen, Frederiksberg
K√łbenhavnsomr√•det, Osvald Helmuths Vej, 4, 2000 Frederiksberg DK
Kan du f√• regnskab og it-udvikling til at g√• h√•nd i h√•nd? Og har du tung regnskabserfaring og mod p√• at blive en del af en sp√¶ndende agil udviklingsorganisation? S√• er du m√•ske vores nye chefkonsulent til det regnskabstekniske team i kontoret for Procesudvikling og Product Management. Du bliver en del af et kontor, der har til opgave at sikre, at de it-systemer, som styrelsen har ansvar for at udvikle, underst√łtter de forretningsm√¶ssige behov i den √łvrige Skatteforvaltning. At kunne afl√¶gge korrekte regnskaber er en essentiel del af Skatteforvaltningens opgave, og derfor et vigtigt element, n√•r vi udvikler nye processer og it-systemer. Vi s√łger en profil, med tung regnskabsm√¶ssig erfaring, som kan indg√• i de udviklingsteams, der tegner og udvikler regnskabsfunktionalitet. Kontoret for Procesudvikling og Product Management best√•r af en r√¶kke medarbejdere med viden om forretning og processer, som bl.a. arbejder med at overs√¶tte den
Klima- og energiministeriets departement
K√łbenhavnsomr√•det, Stormgade, 2, 1470 K√łbenhavn DK
Er du analytisk skarp og dygtig til at formidle? Og har du lyst til at arbejde helt tæt på den politiske beslutningsproces? Så er du måske én af vores nye kollegaer i Energi-, Forsyning og Klimaministeriets departement. Om jobbet Vedtagelsen af dette års finanslov har medført nye stillinger i Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet. Til departementet søger vi derfor analytiske, velskrivende og procesorienterede AC-generalister, som kan være med til at skabe resultater i udviklingen og gennemførelsen af de politiske aftaler på energi-, forsynings- og klimaområdet. Du vil blive en del af et ministerium, der arbejder for et energieffektivt samfund med mindre energispild, en grønnere fremtid og en virkningsfuld klimaindsats. Vi sætter retning for fremtidens energisystem og forsyningssikkerhed og baner vejen for energi- og forsyningsydelser, der u
Politiområdet, Ejby
K√łbenhavnsomr√•det, Ejby Industrivej, 125, 2600 Glostrup DK
Glostrup, Rigspolitiet, Politiområdet Er du skarp på statistik og analyse, har du sans for detaljer og ønsker du at arbejde med undersøgelse af forfalskede dokumenter? I denne nyoprettede stilling er du internt ansvarlig for at udarbejde analyser og statistik på det dokumenttekniske område. I tæt samarbejde med specialister i Rigspolitiet bidrager du til, at politikredsene bliver endnu dygtigere i deres efterforsknings- og opklaringsarbejde.Din dagligdag i DokumentafsnittetDokumentafsnittets daglige arbejde består i at undersøge, om dokumenter er falske eller forfalskede, og alle undersøgelser bliver dokumenteret med kriminaltekniske erklæringer, der anvendes i straffesagens behandling. I Dokumentafsnittet i Nationalt Kriminalteknisk Center er du en del af
Politiområdet, Ejby
K√łbenhavnsomr√•det, Ejby Industrivej, 125, 2600 Glostrup DK
Glostrup, Rigspolitiet, Politiområdet Har du sans for detaljer og forståelse for disse i en større helhed? Og har du lyst at arbejde med opklaring af forfalskede dokumenter?Det dokumenttekniske arbejdeDokumentafsnittets daglige arbejde består i at undersøge, om dokumenter er falske eller forfalskede, og alle undersøgelser bliver dokumenteret med kriminaltekniske erklæringer, der anvendes i straffesagens behandling. I Dokumentafsnittet i Nationalt Kriminalteknisk Center bliver du en del af et team på ca. 15 medarbejdere, der arbejder på det dokumenttekniske område. Som dokumenttekniker er du en del af den daglige drift og arbejder primært med ægthedsundersøgelser af dokumenter herunder pas, ID-dokumenter, kørekort, penge mm. Der anvendes
Banedanmark, Amerika Plads 15
K√łbenhavnsomr√•det, Amerika Plads, 15, 2100 K√łbenhavn DK
Vi leder efter en ny jurist til vores juridiske afdeling. Du vil opleve en hverdag med selvstændige opgaver, kompleksitet og udfordringer. Du vil komme til at sidde med ansvaret for større kontrakter indenfor entreprise- og udbudsret – selvfølgelig med mulighed for løbende sparring. Organisatorisk vil du høre til vores indkøbsområde i sektionen Jura. Vi er 25 jurister - så der er rig mulighed for faglig sparring. Vi har et uformelt, harmonisk og kollegialt miljø. Vi holder af en uformel snak over kaffemaskinen, men nyder også at mødes udenfor arbejdstid. Vi arbejder i et åbent kontormiljø med adgang til en god kantineordning, motionsrum og omklædningsfaciliteter. En alsidig arbejdsplads med faglige udfordringer og gode kolleger Du refererer til teamlederen i Juras udbuds- og entrepriseteam, men du tilrettelægger i vidt omfang din
Lægemiddelstyrelsen
K√łbenhavnsomr√•det, Axel Heides Gade, 1, 2300 K√łbenhavn DK
Er du i gang med en sundhedsvidenskabelig uddannelse og interesseret i at arbejde med opgaver inden for godkendelse og overv√•gning af kliniske fors√łg? S√• er du m√•ske vores nye kollega i L√¶gemiddelstyrelsens sektion for kliniske fors√łg. Om os Du bliver ansat i sektion for Kliniske Fors√łg, hvor vi godkender og overv√•ger kliniske fors√łg med l√¶gemidler i Danmark. Vi er i sektionen 8 akademikere, 1 l√¶ge, 1 farmakonom, 1 kontorfunktion√¶r, 5 studerende, 4 medicinske sekret√¶rer og en leder. Dit arbejde Jobbet indeb√¶rer mange forskelligartede administrative opgaver, som er forbundet med godkendelse og overv√•gning af kliniske fors√łg ‚ÄĘ Sagsoprettelse og journalisering af sager i vores journaliseringssystem ‚ÄĘ Lettere korrespondance med sponsorer for kliniske fors√łg ‚ÄĘ H√•ndtere sagsflow i L√¶gemiddelstyrelsen ‚ÄĘ Bist√• med opdatering af den europ√¶iske database over klinis
Koncern Service og IT
K√łbenhavnsomr√•det, Borups All√©, 177, 2400 K√łbenhavn DK
Har du lyst til at arbejde med beskæftigelsesområdet i en politisk styret organisation? Og er du en engageret og dygtig jurist, der kan samarbejde og finde gode løsninger på tværs af organisationen? Så har Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen lige nu et par ledige stillinger i Centralforvaltningens 2. kontor. Hvem er vi? Vores rolle i Centralforvaltningen er at varetage opgaver inden for beskæftigelsesområdet, herunder: rådgivning og faglig driftsunderstøttelse af jobcentre og beskæftigelsescentre politisk og ledelsesmæssig betjening af borgmester, udvalg og direktion besvarelse af og genvurdering i klagesager udarbejdelse og opdatering af arbejdsgange samt udvikling af nye processer I kontoret arbejder vi med aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og sygedagpengemodtagere

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring