Viser 552 Søgeresultater

Circle K A/S
Nordsjælland, Kongensgade 51, Slangerup, 3550 Hillerød DK
DU SUPPORTERER VORES BUTIKKER, VI SUPPORTERER DIN UDVIKLINGFor at kunne levere kundeservice i verdensklasse, har vores kolleger i butikkerne brug for support i verdensklasse. Sidstnævnte er opgaven for voresmange support kontorer. Her bliver du en del af kompetente teams af specialister inden for logistik, regnskab, salg, IT og marketing. Du bliver en delaf en dynamisk arbejdsplads og nye spændende udfordringer, hvor du ikke helt præcis ved, hvad næste udfordring byder på. For at gå fremtiden i mødesamarbejder vi på tværs af teams på vores verdensomspændende markeder. Vores væsentligste aktiv er vores medarbejdere, og vi nærer stor tillid til dig. Som gengæld for dit kommitment, energi og ambitionertilbyder vi dig sikkerhed og frihed til ansvar til at gøre det, du er bedst til i dit arbejde. Kan og vil du være med til at skabe gode salgsresult
Bibliotekssamarbejde
Københavnsområdet, Borups Allé 177, 2400 København DK
Er du ambitiøs og struktureret, og har du lyst til at sætte dit præg på den fremtidige udvikling af Københavns Biblioteker? Er du processtærk, og har du solide analytiske evner og kendskab til folkebibliotekerne? Har du erfaring med det politiske niveau i en stor kommune, og er du fortrolig med strategisk arbejde?      Hvis du kan sige ja til ovenstående, kan det være dig, der skal være med til at udvikle og implementere Københavns Bibliotekers strategier og politikker.   Du skal have erfaring med kultur og biblioteker, for det er i det felt, du skal arbejde. Opgavemæssigt skal du udføre projektledelse, analyse- og procesmæssige opgaver og lave oplæg og beregninger til business cases, ligesom du skal udarbejde indstillinger til det politiske niveau og betjene Københavns Bibliotekers ledelse.   Et kodeord for stillingen er projektledelse. Du
JEVI A/S
Syddanmark, Godthåbsvej 7, 7100 Vejle DK
Vi har forrygende travlt, og søger derfor en engageret medarbejder, der skal fungerer som assistent for vores værkfører i Projektafdelingen Jobbeskrivelse: Vi har etableret en ny produktionsafdeling, der ligger under vores nuværende Projektafdeling. Den nye afdeling kommer til at bestå at et motiveret team på 5 – 6 medarbejdere, der udfører montageopgaver, bestående af både el- og tyndplademontage samt dertilhørende tests. Dine primære opgaver vil være følgende: Sikrer at de nødvendige materialer er tilgængelige fra vores lager Færdigmelding af ordre i vores ERP system, Axapta, (Oplæring gives)Delegering af opgaver internt i teamet Opfølgning på at den fornødne kvalitetssikring sker som foreskrevet Deltage i den løbende produktion Bistå
KS ELEKTRO A/S
Nordjylland, Vestre Tværmole 28, 9990 Frederikshavn DK
Vi har travlt og søger derfor en målrettet og energisk arbejdsleder med erfaring inden for den maritime industri til at styrke vores team på kommende projekter. KS Elektro står for el- og elektronik entrepriserne på Karstensens Skibsværfts opgaver indenfor både nybygning, reparations- og ombygningsopgaver. Dertil løser KSE opgaver til eksterne parter fra den maritime industri indenfor eksempelvis energioptimering, LED retrofit-løsninger, produktion af tavler og installation af alle former for elektronisk udstyr, samt diverse design og dokumentationsopgaver, som løses af vores in house ingeniører på tegnestuen. Vi søger d
Nicolai Café
Syddanmark, Skolegade 2A, 6000 Kolding DK
Erfaren køkkenchef søges til Nicolai Café Om Nicolai CaféPå Nicolai Café serverer vi italiensk inspireret mad med fokus på enkle og friske råvarer. Her er kvalitet, omhu og service i højsædet. Nicolai Café ligger sammen med Nicolai Biograf i det kulturelle kraftcenter Nicolai Komplekset i hjertet af Kolding. Vi søger en erfaren og dygtig køkkenchef, der kan stå på egne ben og tage ansvaret for køkkenet og det eksisterende køkkenteam. Du bliver en vigtig del af hverdagen på Nicolai Café i tæt samarbejde med den øvrige ledelse. Din hverdag vil bl.a. bestå i:• at stå for den daglige drift, overholdelse af de budgetmæssige rammer• at udføre egenkontrol efter gældende regler• at videreudvikle konceptet• at lede og inspirere personalet og understøtte den gode ånd Vi forventer, at:• du er ambitiøs og erfaren i din madlavning• du har relevant uddannelse og ledelseserfaring•
Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering
Københavnsområdet, Rentemestervej 8, 2400 København DK
Har du lyst til funktionsledelse og interesse for data og infrastruktur, så er her en spændende karrieremulighed i Arktis og Forsvar. Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering er den drivende kraft i arbejdet med at udnytte mulighederne for at bruge data effektivt og innovativt til gavn for samfundet. Vi går efter de løsninger, der giver størst nytte i samfundet og har fokus på at udvikle data og datainfrastruktur, der kan effektivisere den offentlige sektor og skabe økonomisk vækst. Styrelsen er en del af Energi-, Forsynings- og Klimaministeriet. Stillingen er placeret i kontoret Arktis og Forsvar, som blandt andet arbejder med infrastruktur til dataleverancer og kortproduktion, specialiserede leverancer til Forsvaret og koordinering af opgaver vedr. Grønland og Færøerne. Arktis og Forsvar er ét af 12 kontorer i styrelsen og har 26 medarbejdere. Kontoret er organiseret i tre faglige enheder ”Infrastruktur”, ”Fors
LMO I/S
Midtjylland, Trigevej 20, 8382 Favrskov DK
Stiler du efter de gode resultater og brænder du for at arbejde med grise? Finder du motivation i at gå forrest - både med at fastholde de gode forhold for både mennesker og dyr- samtidig med at produktionstallene løftes yderligere? Så læs videre.. Driftslederen vi søger skal kunne arbejde på et strategisk niveau, uddelegere og arbejde praktisk. Du vil være i tæt sparring med ejer, dyrlæge og div. konsulenter. Samtidig vægter vi, at du løbende får mulighed for at udvikle dine kompetencer og faglige niveau. Om dig: Vi forventer, at du har relevant faglig uddannelse gerne kombineret med ledelseserfaring. Optimalt har du allerede nogle års praktisk erfaring fra en lignede størrelse besætning. Du er pligtopfyldende med stor ansvarsfølelse og bliver beskrevet som et ordensmenneske, der tager velovervejede beslutninger.
Fakultetsservice
Københavnsområdet, Karen Blixens Vej 4, 2300 København DK
Københavns Universitet søger en dekan til Det Humanistiske Fakultet.    Som dekan får du en central rolle i den fortsatte udvikling af fakultetet, der dækker en af de største fagbredder i Norden og har en bred vifte af uddannelser. Omdrejningspunktet for mange af de humanistiske fag er den menneskelige dimension i f.eks. sprog, historie og kultur, kunst, æstetik, moderne medier og teknologier samt samfundsforhold bredt.    Stillingen er ledig til besættelse 1. maj 2018.    Stillingen  Dekanen refererer til rektor og leder fakultetet i samarbejde med fakultetets direktion, der pt. består af syv institutledere, to prodekaner og fakultetsdirektøren.     Dekanen har ansvar for at styrke den akademiske udvikling inden for forskning og uddannelse på højeste internationale niveau. Dekanen skal understøtte, at fakultetet deltager i samarbejde med offentlige og private partnere, nationale såvel som i
Ramsdal Profil Match ApS
Københavnsområdet, Studiestræde 19, 3. sal, 1455 København DK
Har du stærke kompetencer indenfor økonomistyring, ledelse og processer? Har du erfaring med transak-tioner mellem EU-lande, og har du lyst til at blive en del af ledelsen i en spændende virksomhed i vækst? Ramsdal Profil Match ApS er et dynamisk vikar- og rekrutteringsfirma med 16 års succes på bagen. Vi udsender vikarer indenfor produktion, lager, butik og det administrative område og er en del af Ramsdal Gruppen, som er et danskejet konsulenthus, der tilbyder opgaveløsninger inden for hele Human Resource området. Ramsdal Profil Match har datterselskaber og afdelinger i Tyskland, Sverige, Norge, Polen og Ungarn, hvor der både løses bemandingsopgaver lokalt og opgaver i forbindelse med rekruttering af medarbejdere til danske virksomheder. Virksomheden er i vækst, såvel organisk som via opkøb, og der venter vores nye økonomichef en både spæn
LINDBERGHR
Midtjylland, Egå Havvej 21, 8250 Århus DK
LindbergHR løser ofte rekrutteringsopgaver uden at stillingen er annonceret. Vi matcher kandidaterne i vores database med vore kunders ønsker og opnår dermed det ideelle match – på kortere tid – til glæde for såvel kunden som kandidaten. På grund af stigende efterspørgsel søger vi på nuværende tidspunkt særligt kandidater, der er klar til nye udfordringer inden for stillinger som CFO / regnskabschef / controller. Rekrutteringsprocessen: Du opretter dit CV via nedenstående knap Vi modtager forespørgsel fra en kunde, der matcher din profil Vi kontakter dig om stillingen Du giver tilladelse til, at vi må formidle dit CV videre til den pågældende kunde Du inviteres til interview hos kunden I indgår ansættelsesaftale Stillingerne er ofte beliggende i Østjylland – men de

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring