Viser 31 S√łgeresultater

KU - SAMF - Psykologi
K√łbenhavnsomr√•det, √ėster Farimagsgade, 2A, 1353 K√łbenhavn DK
I HR Søndre City har vi fokus på professionalisme, kvalitet og brugertilfredshed, såvel som på at skabe en attraktiv, effektiv og ambitiøs arbejdsplads. Vi er midt i spændende og gennemgribende ændringer i måden at tænke HR på, og vi søger medarbejdere med vilje, drive og lyst til at være med på rejsen med at optimere HR-området og understøtte kerneforretningen på Københavns Universitet. HR på Københavns Universitet er organiseret med 3 HR-centre og en fælles HR-afdeling. Samlet understøtter HR-organisationen flere hundrede ledere og ca. 10.000 medarbejdere. I HR-center Søndre City er vi ca. 40 medarbejdere, som betjener Det Humanistiske, Det Juridiske, Det Samfundsvidenskabelige og Det Teologiske Fakultet samt Fællesadministrationen. Centerets portefølje rummer hele den brede palet af HR-opgaver og ledes
LEGO SYSTEM A/S
Syddanmark, √Östvej, 1, 7190 Billund DK
Senior Consultant for Talent Operations Northern Europe ‚Äď 18 months temporary position Do you want to help the Talent team at The LEGO Group to find more talent? Are you passionate about understanding the candidate market, source and select the talent that is key to business success?Join our Talent Operations team in Billund for this exciting temporary opportunity to become our new Senior Consultant where your focus will be on end to end recruitment across our business value chain.This role resides in our Talent function in The LEGO Group‚Äôs People, Operations & Development (PO&D) organization. As our new colleague, you will become a member of the Talent Operations NEU team, consisting of 11 permanent team members and depending on recruitment demand a handful of temporary colleagues. The team delivers both on our Talent Acquisition tasks and ambitions as well as supporting a variety of Learning and Development activities in our region. Th
NoHo A/S
K√łbenhavnsomr√•det, Gammel Strand, 40, 1202 K√łbenhavn DK
Nordic Hospitality Partners s√łger en ny kommunikationskoordinator med s√¶rlige f√¶rdigheder indenfor intranet og l√¶ringssystemer.Stillingen er en projektans√¶ttelse med et forventet forl√łb p√• 6 m√•neder med 25 timer om ugen. Der er dog mulighed for, at et nyt projekt eller permanent stilling vil opst√• i l√łbet af 2019.Om os:Vi er en ung virksomhed i hurtig udvikling og med meget store ambitioner.Vi har i √łjeblikket 4 brands: Cocks & Cows, The Bird & Churchkey, Chicks By Chicks og Ruby Group.I dag har vi 16 afdelinger med ca. 350 medarbejdere og det er vigtigt, at vi kan kommunikere, tr√¶ne og udvikle p√• den bedste m√•de.Vi tror p√• at vejen til motiverede medarbejdere og forretningsm√¶ssig succes g√•r gennem den interne kommunikation og medarbejderudvikling. Vi bruger i √łjeblikket et system, der underst√łtter en af vores restaurantk√¶der, og det er vores √łnske, at udvikle p√• dette system
GRANH√ėJEN A/S
Vestsjælland, 4300 Holbæk DK
Granhøjen A/S søger HR-generalist Vi søger en HR-generalist til at indgå i afdelingen Organisationsudvikling, som er en udviklingsorienteret afdeling, hvor der er fokus på at optimere processer og vækste samtidigt. HR-teamet samarbejder med de andre teams i Organisationsudvikling, som er Løn og personale, Kommunikation og Kvalitet og udvikling. I afdelingen arbejder vi målrettet med organisationens overordnede strategi herunder CSR som er hjertet af organisationen. Vi anvender Sharepoint, Microsoft 365, Excel og Lessor. Dine primære arbejdsopgaver vil være: HR-administration i forbindelse med rekruttering og onboarding Udarbejdelse af HR-arbejdsprocesser og sikre overholdelse af disse Registrering af kompetenceerfaring på nye medarbejdere og opfølgning ved kursusaktiviteter Indkalde medarbejderne til uddann
Koncern Service og IT
K√łbenhavnsomr√•det, Borups All√©, 177, 2400 K√łbenhavn DK
Vil du v√¶re med til at g√łre K√łbenhavn til en af landets bedste kommuner, n√•r det handler om at f√• ledige borgere ud i virksomhederne? Kan du ops√łge, drive og udvikle samarbejdet med st√łrre virksomheder om rekruttering af ledige til deres virksomhed? Har du lyst til at g√łre en forskel for virksomheder med behov for arbejdskraft og for mennesker, der leder efter den rigtige indgang til arbejdsmarkedet? S√• kan det v√¶re dig, vi leder efter som en af vores nye Key Account Manager i K√łbenhavns Erhvervshus. Om jobbet Du er en succes som Key Account Manager, n√•r flere ledige k√łbenhavnere bliver matchet til job i de virksomheder, du har ansvaret for. Den opgave skal du l√łse i et t√¶t samarbejde med kollegaer i Jobcenter K√łbenhavn og K√łbenhavns Erhvervshus. Rent organisatorisk vil du v√¶re en del af K√łbenhavns Erhvervshus og indg√• i et af vores fem brancheteam. Dine prim√¶re opgaver vil v√
LEGO SYSTEM A/S
Syddanmark, √Östvej, 1, 7190 Billund DK
Are you an innovative Talent Acquisition Leader seeking an opportunity to redefine and transform an end to end global recruitment agenda? Help build The LEGO Group's employer brand by bringing your innovative thinking, broad expertise, and relentless passion to the table to create a ‚Äúuniquely LEGO‚ÄĚ recruitment and onboarding experience for candidates and hiring managers across the globe. Core Responsibilities ‚ÄĘ In collaboration with immediate team and the regional Talent Operations teams, you will be accountable for defining and embedding best in class frameworks for EVP, Strategic Sourcing, full value chain Recruitment, Executive Recruitment, and Onboarding strategies and processes. ‚ÄĘ Implement new technical, digital, and social recruitment platforms and experiences. In this role, you will have a unique opportunity to play a key role in defining how new innovation will drive results and improve processes. ‚ÄĘ Proactively a
Danes Worldwide
K√łbenhavnsomr√•det, K√łbmagergade, 67, 1150 K√łbenhavn DK
Danes Worldwide s√łger en fagligt st√¶rk HR-konsulent/l√łnadministrator til sekretariatet i K√łbenhavn.Vil du v√¶re en del af en sp√¶ndende arbejdsplads, hvor arbejdsdagene er alsidige og opgaverne forskelligartede? Vi l√¶gger v√¶gt p√• udvikling af s√•vel den enkelte medarbejder som den samlede organisation i et arbejdsmilj√ł pr√¶get af stor aktivitet, faglige ambitioner, teamarbejde, god stemning og personlig frihed under ansvar i l√łsning af opgaverne.Dine prim√¶re arbejdsopgaver bliver:Personaleprocesser og administration, herunder rekruttering, ans√¶ttelse og ‚Äôonboarding‚Äô samt timeseddelsadministration.L√łnprocesser, administration og afstemninger (vi benytter Datal√łn/Bluegarden).PA-funktion for generalsekret√¶renR√•dgivning af og sparring med generalsekret√¶ren og den √łvrige organisation om forhold inden for HR, personalejura, arbejdsmilj√ł og l√łn.Udarbejdelse af personalepolitikker o
AjourCare ApS
Vestsjælland, Algade, 36, 4760 Vordingborg DK
Vi har mange opgaver og er i kraftig udvikling, hvorfor AjourCare snarest muligt s√łger en personalekonsulent til vores ufagl√¶rte respiratoriske teams. Du indg√•r i et st√¶rkt fagligt arbejdsf√¶llesskab med 3 andre personalekonsulenter i samarbejdet om, at vores 19 respiratoriske teams med godt 120 medarbejdere fungerer hos vores respiratoriske Brugere i Region Sj√¶lland. Om jobbet: Arbejdet som personalekonsulent hos AjourCare er givende, kr√¶vende, varieret og intenst med fokus p√• den enkelte Bruger. Opgaven best√•r prim√¶rt i at koordinere vagtd√¶kning hele d√łgnet med fokus p√• 100% levering - hver gang. En anden vigtig opgave er at skabe tryghed og ro for Brugeren og eventuelle p√•r√łrende via dialog samt samarbejde med forskellige samarbejdspartnere. Hertil kommer rekruttering og fastholdelse af medarbejdere samt afholdelse af teamm√łder. Din arbejdstid ligger prim√¶rt i hverdagene mellem kl. 8-16, dog har du week
Patent- og Varemærkestyrelsen
K√łbenhavnsomr√•det, Helgesh√łj Alle, 81, 2630 H√łje-Taastrup DK
Patent- og Varem√¶rkestyrelsens vision er at skabe Europas bedste IP milj√ł for erhvervslivet. Vil du v√¶re med til at skabe rammerne for det? Kan du skabe engagement blandt dygtige og engagerede kolleger? S√• er du m√•ske vores nye sektionschef til enheden Politik, Jura og Internationale Projekter. Om enheden Enheden Politik, Jura og Internationale Projekter best√•r af 20 medarbejdere, herunder 4 sektionschefer og en enhedschef, som refererer direkte til direkt√łren. Enheden arbejder med national og international politikudvikling, herunder forhandlinger og lovforberedende arbejde, ligesom enheden betjener erhvervsministeren og styrelsens kunder. De internationale projekter bygger p√• enhedens udbredte internationale arbejde og relationer, og vi bidrager til at skabe v√¶rdi for danske virksomheder, n√•r de opererer internationalt. Der er tale om en professionel enhed, der s√¶tter samarbejde og team-√•nd h√łjt. Om jobbet
TANDPROTETIKEREN, VALBY ApS
K√łbenhavnsomr√•det, R√łdovre Centrum, 1, 2610 R√łdovre DK
Til den landsdækkende franchisekæde Tandprotetikeren, som er bestående af selvstændige tandteknikere, alle ISO-certificeret, søger vi til vores klinikker i Hørsholm, Hillerød, Lyngby, Valby og Rødovre en kompetent og erfaren HR - Udviklingskonsulent til en nyoprettet del- eller heltidsstilling (min. 30 timer). Vi ønsker fokus på læring og udvikling hos medarbejderne, med trivsel som en kerneværdi, hvor den rette person også har en kommerciel vinkel, da vi har en ambition om at udvide samarbejdet med nye potentielle partnere, hvor der arbejdes tæt med ejerne i udarbejdelse og iværksætning af en HR- og strategiplan. JOBBET Som HR - Udviklingskonsulent vil dit primære ansvarsområde være, at sikre en tæt dialog med de ca. 20 medarbejdere, hvor medarbejdertilfredsheden skal være i højsæde, med

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring