PMO-assistent med interesse for projektledelse søges til Velliv

Københavnsområdet, Gammel Kongevej 1, 1610 København V

Kan du lide at arbejde med koordinerende og administrative opgaver? Har du en fremtidig drøm om at beskæftige dig med projektledelse? Så er denne mulighed måske den rette for dig, da vi søger en PMO-assistent til at blive en del af Vellivs PMO-team.

Om stillingen

På vegne af Velliv, Pension & Livsforsikring A/S leder Academic Work efter en PMO-assistent til at blive en del af Rubiconprogrammet og som skal assistere projektlederne med koordinerende, administrative og praktiske opgaver. Det er en stor mulighed for at indgå i et miljø med kompetente og erfarne senior projektledere, hvor du kan lære en masse om projektledelse samtidig med, at du assisterer og udvikler dine egne kompetencer.

Denne rekrutterings-proces foretages af Academic Work på vegne af Velliv. Alle spørgsmål skal derfor henvendes til Academic Work.

Du vil blive ansat af Academic Work, men arbejde som konsulent hos Velliv. Der er tale om en i første omgang tidsbegrænset stilling.

Arbejdsopgaver

Som PMO-assistent vil du beskæftige dig med varierende arbejdsopgaver. En typisk arbejdsdag består af både faste opgaver samt diverse ad hoc opgaver, og det kræver at du kan jonglere mellem forskellige opgaver i løbet af en arbejdsdag. Du skal blandt andet hjælpe med; kalenderstyring for projektlederne, deltagelse ved faste møder såsom risk-managements møder og programledelsesmøder samt PMO-koordinering. Du skal assistere programledelsen, hjælpe med udvikling og implementering af processer og værktøjer samt have styr på ressourceoversigter.

Eksempler på arbejdsopgaver er:

  • Nyhedsbreve og interessentopfølgning
  • Risici- og issue styring
  • Administration af systemer og adgange
  • Opdatering og vedligeholdelse af metodehåndbog (processer, organisering, rollebeskrivelser)
  • Øvrigt PMO-arbejde

Der vil være en god oplæring i jobbet og løbende sparring med nærmeste leder. Men vi forventer, at du er motiveret og initiativrig samt kan sætte dig ind i nye opgaver uden at miste overblik. Du skal være kommunikativ stærk og have en struktureret tilgang til dine arbejdsopgaver.

Vi søger dig, som

  • Har en videregående uddannelse
  • Har interesse for projektledelse
  • Har kendskab til office-pakken, både Excel, PowerPoint og Word
  • Behersker engelsk og dansk på højt niveau

Denne stilling er en stor mulighed for dig, som er interesseret i at udvikle kendskab og kompetencer indenfor projektledelse. Det er den perfekte stilling til at få et dybdegående indblik i projektledelse, da du skal assistere og omgås personer, der har meget erfaring indenfor projektledelse. Du kommer til at deltage på projektledelsesmøder og hjælper med alt det koordinerende arbejde for projektlederne. Undervejs i din ansættelse kan du tildeles mere ansvar.

ANDEN INFORMATION

  • START: Hurtigst muligt
  • OMFANG: Fuldtid
  • LØN: Timeløn
  • STED: Ballerup

 

INFORMATION OM VELLIV 

Velliv, Pension & Livsforsikring A/S er en virksomhed, der er ude på en spændende rejse. Med navnet Velliv ønsker man at signalere, at man er til for kunderne gennem hele livet. Dermed har man også forpligtet sig til at levere brugervenlige og innovative IT-løsninger til sine kunder, der sætter helt nye standarder i branchen. Selskabet er Danmarks 3. største kommercielle pensionsselskab med 340.000 kunder, årlige indbetalinger på ca. 20 mia. kr. og en samlet opsparing under forvaltning på ca. 175 mia. kr.Velliv beskriver selv, at rådgivning er virksomhedens mærkesag og taler hver dag med personer i vidt forskellige situationer, og det er altid det enkelte menneskes situation, behov og ønsker der er i fokus.

Ansøg nu

Job info

Firma

ACADEMIC WORK DENMARK A/S

Telefon nummer

36171100

Arbejdssted

Københavnsområdet, Gammel Kongevej 1, 1610 København V

Jobannoncen oprettet

02. december 2019

Jobannoncen udløber

27. januar 2020