Dedikeret medarbejder til kundeservice

Fyn, Fåborgvej 44 5700 Svendborg
Serviceminded kollega søges til vores nye forretningsområde
SEF Nærvarme, hvor vi tilbyder varme på abonnement

Er du kendt for at yde den bedste kundeservice? Er du proaktiv og hjælper gerne dine kolleger? Og har du interesse i at hjælpe boligejere, foreninger og virksomheder i gang med den grønne omstilling? Så er det måske lige dig, vi søger!

Baseret på en god start i 2019, går SEF nu i gang med at opbygge organisationen for et nyt forretningsområde, hvor vi via varmepumper på abonnement tilbyder varme i Danmark. Som en af de første medarbejdere, får du stor indflydelse på jobbets indhold, og kan byde ind med dine kompetencer for holdet. Vi vil bygge en kultur, hvor alle hjælper til, og som er præget af en dynamisk entreprenørånd i en solid og velorganiseret koncern – SEF.

Vi søger en dedikeret og selvkørende kundeservice medarbejder, som har lyst til at ”gå et ekstra skridt” og yde den bedste service overfor vores nuværende og kommende kunder – og som samtidig ønsker at bidrager positivt til vores team. Du er udadvendt, og trives med kontakten til andre mennesker, men kan også holde styr på tidsplaner og opgaver for mange forskellige kunder. Du trives med en vis grad af pionerarbejde, hvor tingene kan ændre retning. Du tager ansvar i hverdagen og følger opgaverne til dørs.

Vi tilbyder

  • Godt arbejdsmiljø blandt inspirerende kolleger, hvor vi taler direkte i øjenhøjde
  • Et selvstændigt og udviklende job i en ISO 9001 certificeret kvalitetsledet servicevirksomhed
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling i jobbet
  • Løn efter kvalifikationer, pension og kantineordning

Dine opgaver

Som kundeservice medarbejder får du en vigtig rolle i opbygning af SEF Nærvarme. Du vil ofte være den, der har den første kontakt med vores nuværende og kommende kunder, og bliver dermed første led for opbygning af gode kunderelationer. Dine arbejdsopgaver vil bla. være:

  • Kundekontakt – telefonisk, skriftligt og face-to-face
  • Udarbejdelse af tilbud, kontrakter og lign.
  • Koordinering af opgaver mellem samarbejdspartnere og kunder
  • Deltagelse på informationsmøder, messer og lignende
  • Dokumentation af processen og arkivering
  • Opfølgning på kunder og kundeleads

Din profil

  • Serviceminded person med erfaring fra en lignende stilling i en professionel virksomhed
  • Team-player der gerne giver en hjælpende hånd til dine kollegaer
  • Kan arbejde selvstændig, er struktureret og proaktiv
  • Er ansvarsbevidst og har stolthed omkring kvaliteten af dit arbejde
  • Trives allerbedst når du er i dialog med mennesker eller formulerer dig på skrift til kunder og samarbejdspartnere
  • Har flair for it og kan håndtere forskellige systemer

SEF er kendetegnet ved en høj medarbejdertilfredshed og en meget behagelig omgangstone blandt kolleger og ledere. Læs mere om SEF koncernen på www.sef.dk

Interesseret?
Kontakt vores HR Partner, Proces Support A/S, Per Schorling på mobil 2332 5825 for en umiddelbar vurdering af din profil, eller søg på dette link hurtigst muligt. Vi behandler ansøgningerne løbende, og ønsker at få sat holdet hurtigst muligt.

Ansøg nu

Job info

Firma

SEF Nærvarme A/S

Telefon nummer

+45 2332 5825

Arbejdssted

Fyn, Fåborgvej 44 5700 Svendborg

Jobannoncen oprettet

03. december 2019

Jobannoncen udløber

28. januar 2020