Business Services and Outsourcing Director

Københavnsområdet, Havneholmen, 29, 1561 København DK

Hos BDO får du nye muligheder for at udvikle din indsigt i rådgivning, regnskab og forretningsudvikling - vi rådgiver rygraden af dansk erhvervsliv. Du kan blive en del af en spændende vidensorganisation med 1200 engagerede medarbejdere her i landet og 79.000 kolleger worldwide.

Du er en erfaren controller, regnskabschef eller lignende, der ikke kan lade være med at udvikle forretningen og hvis du samtidig ønsker at arbejde i

  • ét af landets førende teams af rådgivere og revisorer
  • en organisation, som udvikler fremtidens erhvervsliv med fokus på kundernes behov i en udviklende digital verden
  • en virksomhed, der prioriterer det hele menneske, så vores medarbejdere har overskud og tid til at trives med familie, venner og dyrke fritidsinteresser m.v.

Så læs videre.

Jobbet

Dine opgaver bliver, at udvikle vores BSO ( Business services and outsourcing)  forretning. BSO er et vigtigt forretningsområde for BDO, som indeholder mange spændende opgaver, både inden for forretningsudvikling og drift.

Du skal brænde for at arbejde i teams og formå at leve dig ind i kundernes forhold, behov og ønsker. Du har gå-på-mod til at vokse i dit job og lyst til at udvikle dig.

Du vil være faglig leder for et team af engagerede medarbejdere, som du forventes at kunne lede og udvikle både personligt og fagligt. Du vil ligeledes få direkte kundekontakt, derfor forventes det, at du tager ejerskab og initiativ, når du servicerer kunderne.

Vores kundestørrelser spænder bredt, så du har mulighed for at fordybe dig i små, mellemstore og store kunder.

Da du kommer til at indgå i et dynamisk team, er det vigtigt, at du er en stærk teamplayer der er udadvendt, og som både kan gå med opgaven selv eller levere den videre til dine medarbejdere.

Personlige og faglige kompetencer

Faglige kompetencer

  • Du har formentlig mange års erfaring som leder
  • Du er innovativ og iderig og evner at tænke ud af boksen
  • Dit fokus ligger på potentielle udviklingsmuligheder og rådgivning, der gavner kunderne
  • Du trives i en travl hverdag i samarbejdet og ledelsen af både erfarne og yngre medarbejdere
  • Du har interesse for den digitale udvikling og nye løsninger, herunder it-anvendelse i det daglige arbejde med kunderne.

Personlige kompetencer

  • Vi lægger vægt på, at du er udadvendt og samarbejdsorienteret
  • Du ønsker at tage del i vores unikke kollegiale og sociale sammenhold
  • Du evner at knytte og fastholde nære og tillidsfulde kunderelationer.

Har du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til ar ringe til BSO-ansvarlig partner Iben Larsen, 2247 5246.

 

Om BDO

BDO i København er en del af BDO Danmark, der har 31 kontorer fordelt over hele landet og mere end 1.200 medarbejdere. Dermed har du altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på, både via BDO’s rådgivning, revision, regnskab og Business Support for det private såvel som for det offentlige marked, via vores forretningsenheder Skat og Moms, Advisory med Consulting samt Corporate Finance. Herudover har du den faglige tyngde gennem BDO’s interne netværk i Danmark og BDO International, der tæller mere end 160 lande i verden.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=eba163c2)Ansøg nu

Job info

Firma

BDO København

Kontaktperson

Anette Bjarkmann

Telefon nummer

25424032

Arbejdssted

Københavnsområdet, Havneholmen, 29, 1561 København DK

Jobannoncen oprettet

12 Jun 2019

Jobannoncen udløber

26 Jun 2019