Salgsassistent til Kundeservice, Skanderborg N

Midtjylland, Niels Bohrs Vej 55, Stilling, 8660 Skanderborg DK

Til vores kundeservice søger vi en serviceminded og udadvendt salgsassistent, som engageret og kompetent vil indgå i salgsteamet, der består af i alt 6 salgsassistenter samt 12 eksterne salgskonsulenter. Vi lægger vægt på at yde en høj grad af service til vores kunder i detailhandel og industri, hvor leveringstid og –sikkerhed er en ekstra dynamisk faktor.

SOLINA Denmark arbejder bredt indenfor fødevarebranchen med at skabe ingrediensløsninger til brug i detailhandlen, industrien, food service og catering. Hertil arbejdes der med salg af krydderier, marinader og funktionelle ingredienser mm. Virksomheden har succes på grund af sine særlige kompetencer inden for fødevareindustrien,og er i en positiv udvikling samt solidt økonomisk funderet.

Til vores kundeservice søger vi en serviceminded og udadvendt salgsassistent, som engageret og kompetent vil indgå i salgsteamet, der består af i alt 6 salgsassistenter samt 12 eksterne salgskonsulenter. Vi lægger vægt på at yde en høj grad af service til vores kunder i detailhandel og industri, hvor leveringstid og –sikkerhed er en ekstra dynamisk faktor.

Du får

  • En vækstorienteret virksomhed med et stærkt brand i industrien
  • Et stort, velrenommeret produktsortiment
  • En grundig introduktion og relevant efteruddannelse
  • Reference til Site Manager

 

Dine primære arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte

  • Ordremodtagelse, – behandling og salgsbackup for intercompany salg til søsterselskaber samt fra nationale og internationale industrikunder.
  • Intern opfølgning på ordrer i forhold til indkøb, produktionsplanlægning og lager
  • Oversættelse af produktblade og behandling af eksportdokumenter.
  • Backup til salgskonsulenter samt salgschef i form af analyser og rapportering
  • Vedligeholdelse af stamdata (produkter, priser, kundeinformation)
  • Diverse adhoc opgaver – mødedeltagelse, være opdateret på systemændringer, forslag til optimeringsmuligheder – IT/processer osv.

 

Dine kvalifikationer

  • Har solid erfaring af min. 3-5 års varighed fra en tilsvarende funktion i en produktionsvirksomhed, gerne indenfor fødevarebranchen.
  • Har gode sprogkundskaber, herunder engelsk flydende, i både skrift og tale.
  • Er en habil IT-bruger, MSOffice, ERP-systemer (C5)
  • Har generelt god forretningsforståelse og –interesse.
     

Din personlighed

  • Du er initiativrig, positiv og udadvendt.
  • Du arbejder selvstændigt, tager ansvar og har fokus på detaljen og levering af kvalitet i din opgaveløsning.
  • Du trives i et konstant dynamisk miljø, hvor du formår at bevare overblikket
  • Du kan agere struktureret i en travl hverdag med flere simultane opgaver og uforudsigelighed uden at miste tempo.
  • Du skal være dygtig til samarbejde med den store kontaktflade eksternt og internt

 

Se hele jobopslaget her!

Sådan ansøger du

Ansøgningsfrist: Send gerne din ansøgning med det samme, da vi vurderer ansøgerfeltet løbende.
Tiltrædelse: Snarest muligt, senest 1. august 2019

Send din ansøgning og dit cv pr. e-mail i PDF-format til trapez@trapezjob.dk. Mærk ansøgningen 2197. Ring til Lisbeth Lauridsen på telefon 86 76 00 28, hvis du ønsker yderligere oplysninger. Læs eventuelt mere på www.solina-group.dk eller www.solina-retail.dk
Vi behandler naturligvis din ansøgning fortroligt.

Ansøg nu

Job info

Firma

Solina Denmark

Kontaktperson

Lisbeth Lauridsen

E-mail

lla@trapezjob.dk

Telefon nummer

86760028

Arbejdssted

Midtjylland, Niels Bohrs Vej 55, Stilling, 8660 Skanderborg DK

Jobannoncen oprettet

24 May 2019

Jobannoncen udløber

24 Jun 2019