Projektleder til Udvikling og Tværgående Debitor

Københavnsområdet, Borups Allé 177, 2400 København DK
Vi har for nyligt samlet hele debitorområdet i Københavns Kommune og skal nu konsolidere og videreudvikle området. Her får du en stilling, hvor du ser resultaterne af dit arbejde. Vil du være med?

Om jobbet
Du bliver en del af vores tværgående udviklingsteam i debitorkontoret. Sammen med dine kolleger kommer du til at stå i spidsen for udvikling af kommunens debitorområde. Du skal også sikre stabil drift ved at understøtte hele debitorkontoret med procesunderstøttelse, kortlægning, dokumentation og compliance.

Opgavepaletten er alsidig og spændende, og i teamet arbejder vi bredt med flere fagligheder, herunder projektledelse, facilitering af proceskortlægning, dokumentation af processer, procesudvikling, forandringsledelse, udarbejdelse af notater, analyser og præsentationer og så har vi i teamet systemejerskabet for kommunens debitorsystem.

Vi har en række større og mindre projekter på programmet og i pipeline, blandt andet:

  • kortlægning og dokumentation af hele debitorområdet
  • udvikling af systemer og systemintegrationer
  • etablering af governance omkring autorisationer i debitorsystemet
  • driftsstyring og ledelsesrapportering
  • onboarding til Gældsstyrelsen nye inddrivelsessystem ”PSRM”
Vi søger netop en projektleder, der kan hjælpe os med at planlægge og styre, at kommunen onboardes sikkert til PSRM. Projektet er et vigtigt projekt for Københavns Kommune og kommer til at stå højt på kommunens dagsorden i de kommende år. I projektet vil du have mange samarbejdsrelationer både internt i kommunen med alle kommunens syv forvaltninger, men også eksternt med andre kommuner, KL og leverandørerne KOMBIT og KMD.

Stillingen indebærer en bred berøringsflade i kontoret, centret og Koncernservice. Det er derfor centralt, at du kan samarbejde på alle niveauer og på tværs af fagligheder og at du kan kommunikere klart og tydeligt både skriftligt og mundtligt. Herudover bidrager du i forhold til at sikre helhedstænkning, videndeling, samarbejde på tværs og fortsat udvikling af kontorets opgaver samt ansvarsområder.

Forventninger til dig
Vi forventer, at du har en relevant videregående uddannelse kombineret med flere års erfaring med projektledelse og gerne procesudvikling. Herudover ser vi gerne, at du har erfaring med at udarbejde notater i en politisk styret organisation. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til økonomi- og regnskabsprocesser.

Du skal kunne agere i en politisk organisation og være garant for rettidige leverancer af høj faglig kvalitet til både ledelse, direktion og samarbejdspartnere. Du skal kunne tænke analytisk, have en god organisationsforståelse samt gode kommunikative evner, herunder evne for at formidle komplicerede problemstillinger.

Derudover lægger vi vægt på, at du

  • er proaktiv og opsøgende
  • både kan arbejde selvstændigt og er en god sparringspartner for dine kolleger
  • arbejder effektivt og struktureret
  • bevarer overblikket uden at miste sans for detaljen
  • er en empatisk og positiv kollega
  • evner at skabe gode samarbejdsrelationer både internt og eksternt
  • brænder for at skabe gode og smarte løsninger, der i sidste ende kommer kommunes borgere til gavn
Hvem er vi?
Vi er ca. 45 kolleger i debitorkontoret, som består af fire teams. I team Udvikling og Tværgående Debitor bliver du en del af et mindre team med seks kolleger, og du vil referere direkte til din teamleder. Kontoret har en uformel omgangstone, hvor vi lægger vægt på at være gode kolleger, der hjælper hinanden og at familie- og arbejdsliv hænger sammen. Vi er en del af Center for Finans med i alt 175 ansatte.

Du bliver en del af en stor organisation, hvor der er gode muligheder for faglig udvikling.

Koncernservice ligger sammen med Koncern IT og Københavns Ejendomme og Indkøb i et stort og dynamisk hus ved Fuglebakken Station og med flere forskellige medarbejdergoder.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse den 1. august 2019 eller efter aftale. Arbejdstiden er på 37 timer ugentlig inklusive frokost, og vi har flextid.

Løn- og ansættelsesforhold fastsættes efter gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Flere oplysninger
Hvis du ønsker at vide mere om stillingen, kan du kontakte teamleder for Udvikling og Tværgående Debitor Lena Gjørup Jacobsen på 2336 9069.

Sammen med din motiverede ansøgning beder vi dig uploade CV og evt. kopi af dine eksamensbeviser.

Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 26. juni 2019
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 26.

Om Koncernservice
Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på: www.koncernservice.kk.dk.

Ansøg nu

Job info

Firma

Koncernservice og Koncern IT

Telefon nummer

29667631

Arbejdssted

Københavnsområdet, Borups Allé 177, 2400 København DK

Jobannoncen oprettet

12 Jun 2019

Jobannoncen udløber

26 Jun 2019