Teamleder til Gribskov kommunes nye hjemmepleje

Nordsjælland, Rådhusvej 3, 3200 Gribskov DK
Her er en unik mulighed for at være med til at skabe fundamentet for en helt ny hjemmepleje, som Gribskov kommune har valgt at oprette pr. 1.december.

Vil du med på holdet fra starten?

Vi søger en teamleder, som sammen med centerlederen skal etablere den kommunale hjemmepleje. Er du god til at lede andre med afsæt i praksis? Og vil du være med til at udvikle et nyt team? Så er du måske vores nye teamleder.

Om dig
Vi forventer, at du
  • er uddannet sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent med relevant ledelseserfaring, gerne uddannelse på diplomniveau
  • finder motivation i og ønsker at være med til at præge og udvikle et nyt team
  • besidder stærke kommunikative evner både skriftligt og mundtligt
  • skal have en anerkendende tilgang til medarbejderne og borgerne
  • er tydelig i din kommunikation og kan håndtere konflikter afbalanceret og konstruktivt
  • kan prioritere og disponere din tid mellem ledelses- og driftsopgaver
  • trives med en foranderlig hverdag og kan håndtere travle perioder
  • er indstillet på at ”gå foran”.

Om jobbet
Du skal, sammen med den øvrige ledelse af hjemmeplejen og hjemmesygeplejen, være ansvarlig for at opbygge og drive hjemmeplejen i Gribskov Kommune, sådan at den udføres på et højt fagligt niveau af kompetente og tilfredse medarbejdere.

Du skal i samarbejde med lederen udøve personaleledelse, lige fra daglig vejledning og rådgivning til MUS- og sygefraværssamtaler. Du skal varetage vagtplanlægning, både langtidsplanlægning og fremmødeplaner. Kørelister udfærdiges i samarbejde med planlægger. Videre har du et økonomisk medansvar sammen med centerlederen.

Vi vil tilbyde en arbejdsplads med fokus på faglig udvikling, effektivitet og målrettethed. Vi lægger vægt på, at borgerne til enhver tid mødes af medarbejdere, som er positive og opmuntrende. De fleste dage vil du være ”hjemme på kontoret” hele dagen, men der kan være dage, hvor du tager med ud på besøg.

Hjemmeplejen, en del af Gribskov kommune
Vi arbejder sundhedsfremmende og rehabiliterende, hvor vi støtter borgerne i at blive medansvarlige for eget liv, med udgangspunkt i deres egne ressourcer og behov. Vi lægger stor vægt på samarbejde på tværs af teams, når der er behov for det. Du vil få engagerede og kompetente kolleger og medarbejdere, der tager ansvar for både kvalitet og udvikling. Vi støtter hinanden i vores opgaver, og vægter faglig sparring højt, for hele tiden at være i trit med udviklingen.

Derudover kan du som ansat drage nytte af forskellige personalegoder, for eksempel benyttelse af træningscentrene gratis uden for arbejdstid.

Praktisk information
Aftenarbejde kan forekomme, når det giver mening for opgavevaretagelsen. Det skal påregnes, at man har fremmøde i ca. 13 weekender om året, samt ca. en 1/4 af helligdagene.
Løn og ansættelsesvilkår vil være efter gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger
Vækker dette din nysgerrighed, og har du lyst at høre mere, er du velkommen til at kontakte centerleder Birgitte Rosenquist på tlf. 72497780 eller mail: biros@gribskov.dk frem til og med uge 30. Herefter kan du kontakte virksomhedsleder Charlotte Milton Nielsen på tlf. 72497552 eller mail: cmini@gribskov.dk

Ansøgningsfrist
Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest 7. august 2019.
Første samtale afholdes 16. august, hvor vi udvælger til anden samtale, som afholdes onsdag 21. august.

Gribskov Kommunes værdier
Åbenhed · Tillid · Respekt · Deltagelse · Mod · Fleksibilitet

 

Ansøg nu

Job info

Firma

Gribskov Kommune

Telefon nummer

72496000

Arbejdssted

Nordsjælland, Rådhusvej 3, 3200 Gribskov DK

Jobannoncen oprettet

04. juli 2019

Jobannoncen udløber

07. august 2019