Viser 10 Søgeresultater

Fredericia Kommune
Midtjylland, Gothersgade 20 7000 Fredericia
Fredericia Kommune søger en Strategisk tværgående økonomikonsulent til Budget og Analyse. Den strategiske økonomikonsulent indgår i Tværgående Økonomistyring, der varetager den strategiske økonomistyringssparring med kommunens øverste ledelse indenfor Økonomiudvalgets, Miljø og Teknikudvalgets samt By og Planudvalgets områder.OpgaverOpgaverne spænder over strategisk økonomisk sparring med kommunens ledelse, budgetlægning, budgetopfølgning, udarbejdelse af sager til det politiske niveau, deltagelse i tværgående analyser af økonomisk karakter og formidling af økonomiske problemstillinger. Vi arbejder med ledelsesinformation og har fokus på at skabe gennemsigtighed og god økonomistyring.Vi sætter en ære i at levere troværdige produkter af høj kvalitet og lægger v&aeli
Fredericia Kommune
Midtjylland, Gothersgade 20 7000 Fredericia
Fredericia Kommune søger en strategisk tværgående økonomikonsulent til Budget og Analyse. Den strategiske økonomikonsulent indgår i Tværgående Økonomistyring, der varetager den strategiske økonomistyringssparring med kommunens øverste ledelse med fokus på Beskæftigelsesområdet samt Sundhedsområdet.OpgaverOpgaverne spænder over strategisk økonomisk sparring med kommunens ledelse, budgetlægning, budgetopfølgning, udarbejdelse af sager til det politiske niveau, deltagelse i tværgående analyser af økonomisk karakter og formidling af økonomiske problemstillinger. Vi arbejder med ledelsesinformation og har fokus på at skabe gennemsigtighed og god økonomistyring.Vi sætter en ære i at levere troværdige produkter af høj kvalitet og lægger vægt på, at det ska
Den Uvildige Konsulentordning
Sønderjylland, Jupitervej 1, 6000 Kolding
Socialfaglig konsulent til Den Uvildige Konsulentordning på Handicapområdet Den Uvildige Konsulentordning på Handicapområdet (DUKH) søger en skarp og engageret socialfaglig konsulent, der brænder for retssikkerhed og har erfaring fra og viden om handicapområdet. DUKH har til formål at styrke retssikkerheden for mennesker med handicap. Det gør vi ved at yde uvildig rådgivning til mennesker med handicap, deres pårørende samt fag- og kontaktpersoner i kommuner og institutioner, ligesom vi arbejder målrettet med at samle og formidle erfaringer og viden om udviklingen på handicapområdet. Som socialfaglig konsulent yder du telefonisk og skriftlig rådgivning og bistår borgere, der ønsker at klage, med konkret vejledning og hjælp. Derudover medvirker du aktivt til hele tiden at udvikle indsatsen og vores organisation i samarbejde med eng
Gladsaxe Kommune
Københavnsområdet, Rådhus Alle 7 2860 Søborg
Vil du være med til at bygge fremtidens skoler i Gladsaxe?Gladsaxe Kommune har store ambitioner på skoleområdet, men de fleste af kommunens folkeskoler er mere end 50 år gamle og det ses i både stand og indretning. Der er derfor både behov for at renovere og genoprette bygningerne og modernisere dem fra klassiske klasselokaler på lange gange til moderne læringsmiljøer.Vi søger en konsulent til vores programsekretariat for Fremtidens Skole. Her skal du arbejde tæt sammen med skolerne, kommunens ejendomscenter og forvaltningens økonomiafdeling om at realisere Byrådets visioner for Fremtidens Skole, hvor skolebygningerne danner en fleksibel og alsidig ramme om børn og unges skoledag og læring.Programsekretariatet for Fremtidens Skole er en del af Skoleafdelingen i Børne- og Kulturforvaltningen. Skoleafdelingen har 20 medarbejdere. Byrådet har i 2019 afsat 250 millioner kr. til indretning af Fremtidens Skole, som skal udmøntes på komm
Tårnby Kommune
Københavnsområdet, Amager Landevej 76 2770 Kastrup
Brænder du for udviklingen af børne- og unge området i Tårnby Kommune, og er du dygtig til at arbejde på tværs af afdelinger og forvaltninger. Så har du mulighed for at blive vores nye udviklingskonsulent. Børne- og Kulturforvaltningen arbejder med opgaver på tværs af skoler, dagtilbud, familie, ungeindsats samt fritidsliv og kultur. Som udviklingskonsulent i sekretariatet vil du komme til at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for projektledelse, udvikling, betjening af chefgruppen og kommunens helhedsudvalg for helhedsorienteret sagsbehandling samt understøtte vores dagtilbud, skole, familie og ungeområde. Du skal trives med at have mange bolde i luften, løse komplekse opgaver i tæt samarbejde med andre og er skarp til kommunikation og gode processer. Ansættelse kan ske fra 1. februar 2021. Hvem er vi Du bliver en del af et større sek
Work & Life, Vejle
Midtjylland, Den Hvide Facet, stuen 7100 Vejle
MARSELISBORG Work & Life søger erfarne medarbejdere til vores centre i Vejle og Svendborg, Vi søger medarbejdere som kan undervise på vores holdforløb for ledige, sygemeldte og udsatte. Da du skal arbejde processuelt og målrettet med at motivere og guide vores kandidater i retning af arbejdsmarkedet er det afgørende, at du brænder for at gøre en forskel for vores kandidater. Du skal kunne lide at være på, og have et højt energiniveau. Vores holdundervisning spænder fra korte CV-forløb for ledige til længere mestringsforløb for sygemeldte. Udover holdundervisning skal du være klar til at arbejde individuelt med kandidaterne. Det er en fordel, at du har erfaring indenfor beskæftigelsesområdet, ligesom det er en fordel at du har erfaring med at undervise og arbejde processuelt. Du vil være fast tilknyttet vores center i enten Svendborg eller Vejle. Da vi servicerer jobcentre i hele Danmark, skal du dog være indstillet på at lø
HK Sydjylland
Sønderjylland, Jupitervej 1, 6000 Kolding
Kan du lytte, tale med og skabe gode relationer til de fleste? Har du et afklaret og positivt forhold til fagbevægelsen? Er du projektmageren, som mestrer både analyse, planlægning og eksekvering? Kan du arbejde både selvstændigt, og også lykkes med og gennem andre? Trives du med at arbejde resultatorienteret efter målsætninger og handleplaner? Hvis du kan svare ja, så har vi måske lige præcis det job, du går og søger efter. HK Privat Sydjylland søger en ny organiserende konsulent til den største fagforening i Sydjylland. Vi har ca. 33.000 medlemmer, som har valgt os til og er glade for fællesskabet hos os. Vi tror på den organiserende tilgang til fagforeningsarbejdet. Sammen er du stærkere, og formålet er at hjælpe medlemmerne til i højere grad selv at få indflydelse på udv
3F Roskildeegnen
Øvrige Sjælland, Holbækvej 106B, 4000 Roskilde
En af vores kolleger i 3F Roskilde er sygemeldt, og indtil hun kommer igen, har vi brug for en ny kollega frem til 1. maj 2021, med mulighed for forlængelse under barsel. Ansættelsestidspunkt: hurtigst muligt, eller fra 1. januar 2021. Hvis du kan sige ja til et job på en arbejdsplads med 22 gode kolleger, tæt samarbejde mellem de forskellige afdelinger, med en uformel omgangstone og en hverdag præget af gode arbejdsforhold og højt humør, vil vi gerne høre fra dig. Dine personlige egenskaber Du har et afklaret, positivt forhold til fagbevægelsen og lyst til at arbejde i en politisk organisation. Du er udadvendt, en holdspiller, og har lyst til at arbejde i en afdeling, hvor vi har fokus på, at medlemmet skal føle sig godt taget imod, og at vi som kolleger skal have det godt med hinanden. Du har let til latter. Empati og forståelse for andre menneskers liv er vigtigt. Det samme er lyst til at gøre en forskel, både for medlemm
DANSK SOCIALRÅDGIVERFORENING REGION ØST
Øvrige Sjælland, Kornerups Vænge 12, 2. sal, 4000 Roskilde
Har du talent for at organisere og aktivere lokale arbejdsfællesskaber og brænder du for at styrke det faglige arbejde på socialrådgivernes arbejdspladser? Så har vi en spændende 30 timers stilling til dig.   Jobbet Som organiseringskonsulent styrker du socialrådgivernes faglige fællesskaber på arbejdspladserne ved at engagere og aktivere medlemmerne og samtidigt sikre optimale løn- og ansættelsesvilkår. Du organiserer fællesskabet og giver det handlekraft til at øve indflydelse på rammerne for socialrådgivernes arbejdsliv.   Du trives med arbejdspladsbesøg og klubmøder og har lyst til at rådgive og sparre med tillidsrepræsentanter og klubbestyrelser. Du har mange forskelligartede opgaver. Den ene dag en udviklingssamtale med en tillidsrepræsentant og den ande
Slagelse Kommune
Øvrige Sjælland, Rådhuspladsen 11 4200 Slagelse
Vi søger snarest muligt en barselsvikar med proces- og økonomiprofil til Administrativ Service – barselsvikariatet er på 37 timer om ugen.Administrativ Service er en enhed i Slagelse Kommune, der har til opgave at servicere hele organisationen i forhold til primært løn- og økonomiopgaver. Administrativ Service er en afdeling med en engageret medarbejdergruppe på 40 medarbejdere opdelt i to teams. Afdelingen er placeret i Stab for Økonomi og Digitalisering.Vores samarbejdspartnere er først og fremmest chefer og ledere men også andre med administrativt ansvar.Du bliver en del af en spændende og travl hverdag med engagerede kolleger, en stærk teamånd, gode sparringsmuligheder, stor fleksibilitet og en uhøjtidelig omgangstone.Vi forventer, at dukan styre og sikre fremdrift i processerkan vejlede i at forstå og bruge forskellige systemer inden for økonomikan arbejde i højt tempo og triv

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring