Viser 25 Søgeresultater

JKS a/s, Fredericia
Midtjylland, Navervej 20C 7000 Fredericia
Om stillingen Med reference til Accounting Manageren bliver du som vores nye controller ansvarlig for opgaver, som spænder fra måneds- og årsrapportering, afstemninger og budgetopfølgning til at agere tovholder på tilpasninger i vores nyligt implementerede SAP-løsning og support på mere generelle IT ad-hoc opgaver. Derudover vil dit fokus være på digitalisering, automatisering og dokumentering af vores arbejdsgange og processer på tværs af afdelingerne i organisationen. Om dig Du har en indgående forståelse for økonomistyring, en regnskabsmæssig uddannelse samt erfaring med ovenstående opgaver fra en lignende stilling. Derudover har du en skarp IT-profil, gerne med kendskab til SAP, og har du VBA-egenskaber er det en fordel, men ikke et krav. Du er en kompetent bruger af Excel samt velformuleret på dansk og engelsk i skrift og tale.
MOMENT A/S
Københavnsområdet, 2630 Taastrup
Vi søger dygtige AML-rådgivere til Høje Taastrup med opstart allerede 6. november 2019 - Er det dig?   Jobbet Som AML-rådgiver i Danske Bank skal du gennem sublim kundeservice sikre, at Danske Bank ikke benyttes til hvidvask og andre former for finansiel kriminalitet. Det gør du ved at varetage legitimation og dokumentation af kundernes identitet og adfærd – uden at gå på kompromis med den gode kundeoplevelse. Du bliver til at starte med en del af et særskilt projekt, hvor du som AML-rådgiver i den første periode på cirka 4 måneder, skal varetage indgående opkald fra kunder, som er blevet kontaktet via deres mobil- eller netbank. I samtalen skal du stille cirka 5 spørgsmål og sikre at uploade den rette legitimation. I løbet af Q1 2020 vil du forventeligt overgå til en klassisk AML-stil
betterpeople A/S
Midtjylland, Navervej 4, 7000 Fredericia
Har du solid viden om forsikring, og motiveres du af at hjælpe kunder med at opnå deres fulde potentiale? Brænder du for at skabe langvarige kunderelationer, og drømmer du om at blive en del af et fagligt stærkt fællesskab? Så er du muligvis kandidaten, vi søger! betterpeople søger på vegne af RTM en forsikringsmægler. RTM er en uafhængig forsikringsmægler inden for industri-, erhvervs- samt pensionsforsikring, som samarbejder med alle forsikrings- og pensionsselskaber i Danmark. Virksomheden er Danmarks største danskejede forsikrings- og pensionsmægler og betjener udelukkende erhvervskunder med afsæt i værdierne menneskelig, proaktiv og struktureret. Ansvar for kundeportefølje og optimering af kunders forsikringsprogramSom forsikringsmægler hos RTM får du ansvaret for at pleje din egen kundeportef&o
Nordic Staff Ltd
Hele Danmark, GB
Nordic Staff, London, UK, is - for a customer - looking for a Danish speaking Finance Assistant. Salary: to ca £24,000 basic (GBP) per year + Bonus + Benefits Contract: Permanent contract / Fulltime Start:           As soon as possible Location: Buckinghamshire / Northamptonshire, England SKILLS / EXPERIENCE NEEDED   Ideally previous experience in a similar job role ( such as Credit controller / Accounts Receivables, Accounts Payable, Sales ledger, Bookkeeping - or similar) Strong numerical / maths skills Excellent communication skills ( spoken / written ) Experience working in an office based role ( such as admin, customer service ) is a strong advantage Danish ( fluent to business level = speak - write - read ) is essen
MOMENT A/S
Københavnsområdet, 2630 Taastrup
Vi søger dygtige AML-rådgivere til Høje Taastrup med opstart allerede 6. november 2019 - Er det dig?   Jobbet Som AML-rådgiver i Danske Bank skal du gennem sublim kundeservice sikre, at Danske Bank ikke benyttes til hvidvask og andre former for finansiel kriminalitet. Det gør du ved at varetage legitimation og dokumentation af kundernes identitet og adfærd – uden at gå på kompromis med den gode kundeoplevelse. Du bliver til at starte med en del af et særskilt projekt, hvor du som AML-rådgiver i den første periode på cirka 4 måneder, skal varetage indgående opkald fra kunder som er blevet kontaktet via deres mobil- eller netbank. I samtalen skal du stille cirka 5 spørgsmål og sikre at uploade den rette legitimation. I løbet af Q1 2020 vil du forventeligt overgå til en klassisk AML-still
LEO PHARMA A/S
Københavnsområdet, Industriparken 55, 2750 Ballerup
Do you want to be part of the new finance operating model in LEO Pharma? Within the last couple of years LEO Pharma has applied a new way of working in Finance: implementing SAP, outsourcing transactional finance processes to a Business Process Outsourcing provider (BPO) in India and teaming up with a Compliance Process outsourcing provider (CPO) to handle compliance tasks. This is managed through an established European Accounting Hub located in Ballerup, Denmark. As such, most of the transactional tasks have been outsourced meaning that the Hub is focusing on the most value creating accounting tasks. Controlling, analysis, development, support, reporting… You will be part of the team controlling the Danish parent company and Middle-East companies under the European Accounting Hub. The parent company is the largest company in the group and activities such as R&D, clinical trials and production are based here. Your daily focus is on contro
Intelligent Advice
Nordjylland, Østergade 8 9510 Arden
Da Afdelingen i Arden oplever øget kundetilgang og en af de dygtige medarbejdere har valgt at fortsætte sin karriere i en anden stilling internt i banken, søges yderligere en ambitiøs og engageret privatkunderådgiver. Jutlander Bank går målrettet efter at være Danmarks mest personlige og tilgængelige bank. Deres målsætning om at være en ”åben bank” understøttes endvidere af at give en åben, ærlig og konstruktiv rådgivning. På samme tid ønsker Jutlander Bank, at skabe et godt, inspirerende og fleksibelt arbejdsmiljø hvor medarbejderne trives og derved får et godt og udfordrende arbejdsliv, der hænger sammen med deres privatliv. Kort om Jutlander Banks afdeling i Arden. Afdelingen, som i dag beskæftiger 9 engagerede og motiverede medarbejdere, er ligesom resten af banken i en
MHI Vestas Offshore Wind A/S
Midtjylland, Dusager 4, 8200 Aarhus N
Change the future. Starting with your own.    Do you have experience with cost controlling and analysis? Do you enjoy working in a highly technical and international environment? Are you ready to take on a newly established role, where you will setup Technology’s design cost governance?   Tasks & responsibilities: You will…  …consolidate and track the “as designed cost” from design changes driven by Technology (Mk release, technology projects, improvement cases, non-standard customer requirements, corrections, etc.). You will in in cooperation with Project managers and specialists drive design change cost tracking in Technology and secure alignment towards other relevant internal departments.  Your responsibilities will also include:   Cost reporting on design change pipeline with cost target and impact assessment, and design cost pipeline report to CTO ma
Nordea Bank Abp S.A. Oddział w Polsce
Hele Danmark, PL
Nordea Bank Abp S.A. Oddział w Polsce, Nordea Operations Center, Lodz, Poland, is looking for 3 Junior Process Officers with Swedish Language Skills. Job description We are looking for a Junior Process Officer/Process Officer with Swedish language to support KYC department in efforts to prevent money laundering, terrorist financing and tax evasion. This is an opportunity for you to gain knowledge in financial crime area in the modern compliance unit. You’ll join Know Your Customer Operations PL (SE), where we aim to ensure a robust, high-quality financial crime risk management across Nordea where we support business in identifying, assessing, mitigating and monitoring financial crime issues and risks. What you’ll be doing Risk factors analysis Customer data collection and verification Monitoring customer’s transactions for suspicious
MHI Vestas Offshore Wind A/S
Midtjylland, Dusager 4, 8200 Aarhus N
Kick-start your career in a young and international organisation Would you like to be part of an international organisation and experience a global business environment from the inside? Have you studied within Finance or Economics? Do you have a flair for financial modelling and cash flow analysis? Then you might be our new colleague! You will be part of Financial Solutions which is responsible for developing, analysing, selling and executing financial optimisations based on capital structure and cash flow improvements in large-scale offshore wind projects. Financial Solutions is part of MHI Vestas’ Sales organisation.  Tasks & responsibilities As an analyst your main responsibilities will be to: Take ownership of and develop the financial model used for assessing the value impact of financial optimisations Calculate business case scenarios and run risk analyses in the financial model

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring