Viser 1234 Søgeresultater

Skanderborg Kommune
Midtjylland, Skanderborg Fælled 1, 8660 Skanderborg
Sundhedstjenesten i Børn & Unge, Skanderborg Kommune, søger per 1. oktober 2019 eller snarest muligt en sundhedsfaglig teamleder. Som teamleder skal du både være udviklingsorienteret og sikre at den daglige drift fastholder et højt fagligt niveau.Om Fagsekretariatet Børn og UngeFagsekretariatet Børn & Unge beskæftiger sig med kommunens borgere mellem 0 og 18 år. Dette dækker over alt fra skoler, dagtilbud, PPR, og sundhedstjeneste til SSP og special- og socialrådgivning. Børn og Unges opgave er at understøtte den enkelte families bestræbelse på at skabe det gode børneliv, hvor børn og unge trives og udvikles i trygge rammer. Dette sker alt sammen under den politiske vision, at alle børn har ret til et godt børneliv, hvor de har oplevelsen af glæde, tryghed, engagement, begejstring og robusthed i forhold til livets udfordringer.Om SundhedstjenestenI Sundhedstjenesten er der ansat ergo- og fysioterapeuter samt sundheds
Udenrigsministeriet
Københavnsområdet, Asiatisk Plads 2, 1402 København K
Sektorfokuserede specialister i Hovedstaden Er du en af vores to nye sektorfokuserede specialister inden for life science eller tech/automatisering, som vil være med til at fremme internationalisering blandt virksomhederne i Østdanmark (Fyn, Hovedstaden, Sjælland og Bornholm). Med jobbet vil du få en enestående mulighed for at videreudvikle det samarbejde, som allerede eksisterer mellem Udenrigsministeriet og Erhvervshus Hovedstaden til gavn for virksomheders internationalisering. Stillingen giver dig unik adgang til at udbygge dit netværk og din ekspertise inden for eksport og internationalisering med særligt fokus på en af to særlige sektorer. Om jobbet The Trade Council (tidligere Eksportrådet) i Udenrigsministeriet har en resultatkontrakt med Erhvervshus Hovedstaden med det formål at fremme danske virksomheders internationalisering. Vi søger derfor to sektorfokuserede specialister inden for henhol
Koncernservice og Koncern IT
Københavnsområdet, Borups Allé 177, 2400 København NV
Er du udadvendt, proaktiv og serviceminded? Har du blik for det, andre har behov for, allerede inden de selv har? Og sætter du en ære i at håndtere økonomi og administrative opgaver så smidigt og effektivt som muligt? Så er du måske vores nye medarbejder i Sekretariatet i Historie & Kunst. Historie & Kunst omfatter Københavns Museum, Nikolaj Kunsthal, Københavns Stadsarkiv og Thorvaldsens Museum. Som økonomi- og administrativ medarbejder vil du have din daglige gang på vores kontor i Stormgade. Sekretariatet, der består af 11 medarbejdere, varetager opgaver inden for økonomi, personale, administration, kommunikation og har bl.a. til opgave at understøtte og drive de administrative processer, der ligger bag institutionernes virke. En dynamisk og alsidig arbejdsdag i en spændende kulturorganisation Som vores nye medarbejder får du til opgave at håndtere en bred vifte af opgaver inden for både økonomi/regn
Sherwin-Williams Denmark A/S
Midtjylland, Nystedvej, 5, 7400 Herning DK
Vi søger en ny medarbejder til vores ordreekspedition, med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen er en fuldtidsstilling, dog tidsbegrænset men med mulighed for fastansættelse efterfølgende. Dine arbejdsopgaver vil være Ordremodtagelse pr. telefon og mail Servicering af såvel kunder som kollegaer Telefonpasning Bestilling af fragt Indtastning af ordre Adhoc opgaver for vores salgsteam Vi forventer at du: Har en god og solid erfaring med ordreekspedition fta tidligere jobs Helt naturligt har en glad omgangstone overfor kunder og kollegaer Taler pænt og ordentligt, specielt under pres og kan lide en fri og uformel omgangstone Har forståelse for at andre kan være pressede, og derfor
Kalundborg Komune
Øvrige Sjælland, Klosterparkvej, 7, 4400 Kalundborg
Om jobbet Du er en af borgerens første kommunale kontakter og du møder ofte borgeren inden udskrivelse. Du laver rehabiliterings mål og plan sammen med borgeren, pårørende og andre samarbejdspartnere. Du samarbejder tæt med borger, pårørende, netværk og borgerens nære omgivelser. Du driver den overordnede proces, som koordinerer de monofaglige indsatser i borgerens rehabiliteringsforløb, så rette indsats sker til rette tid. Du sikrer sammenhæng og meningsfyldthed for borgeren i rehabiliteringsforløbet. Du samarbejder med såvel behandlende sygehus, som specialiserede tilbud i det kommunale rehabiliteringstilbud og sikrer videndeling og dokumentation på tværs af sektorerne. Du har en vejledende og rådgivende rolle i Jobcenterets rehabiliteringsteam. Dine op
Copenhagen Business School
Københavnsområdet, Solbjerg Plads, 3, 2000 Frederiksberg
Instruktorer til Mikroøkonomi ved Copenhagen Business School - Økonomisk institutCopenhagenBusiness School - Økonomisk Institut søger instruktorer til mikroøkonomi vedstudiecaféen.Der er tale om en midlertidig deltidsstilling, som er tidsbegrænset for tre år, med mulighed for forlængelse. Ansættelsen ophører senest ved afsluttet uddannelse. Arbejdstiden vil være mellem 2-12 timer alt efter din egen rådighed.Stillingerne omfatter vejledning af opgaver i studiecaféen og undervisning ved workshop i math brush-up. UndervisningstidspunkterSkema er allerede lagt og vi har behov for at få bemandet nedenstående vagter.Studiecafeen er på følgende dage og tidspunkter:Mandag fra 13.20 -15.10Mandag fra 15.20 - 17.00Tirsdag fra 9.50 - 11.30Onsdag fra 9.50 -11.30Onsdag fra 11.40 -13.20Brush up fordeler sig som nedenstående:Uge 36 – Lørdag og søndag kl.
Økonomifunktionen
Øvrige Sjælland, Kolonivej 1, 4293 Dianalund
Filadelfia søger en økonomikonsulent med stærke kompetencer inden for det økonomiske håndværk – og gerne med erfaring fra sygehus- eller socialsektoren. Filadelfia driver et epilepsihospital, 4 sociale institutioner, en specialskole og en specialrådgivning for epilepsi. Samlet set har Filadelfia en økonomi på rundt 350 mio. kr. og ca. 850 medarbejdere. På Filadelfia er vi ambitiøse og har fokus på effektiv drift, udvikling og kvalitet for at kunne levere den bedst tænkelige service, behandling og rehabilitering til hospitalets patienter og de sociale institutioners borgere og pårørende. Økonomifunktionen har ansvar for Filadelfias samlede økonomi; både sygehusafdelingernes og de sociale institutioners økonomi ligesom finans og salg af bygninger indgår i økonomifunktione
KMD A/S
Nordjylland, Lauritzens Plads, 1, 9000 Aalborg
Brænder du for at arbejde i spændingsfeltet mellem IT, forretning, sikkerhed og compliance, og kunne du tænke dig at arbejde i en af Danmarks førende IT-virksomheder? Så er du måske lige den Security & Compliance Officer vi står og mangler i KMD Group IT. Som Security & Compliance Officer hos os får du mere end 3000 IT-eksperter som kollegaer. Det stiller ekstraordinært høje krav til KMDs Group IT-funktion, hvor vores fornemmeste opgave er at levere effektive og sikre it-løsninger til vores kolleger. I en mobile first, cloud first verden har vi en ambition om at levere innovative løsninger, der automatiserer arbejdsgange og understøtter en produktiv, sikker og sjov arbejdsdag for alle i KMD-gruppen – anywhere, from any device. Om jobbet Som Security & Compliance Officer arbejder du i spændingsfeltet imellem Forretning, Sikkerhed og resten af Group IT, og her er kommunikatio
Sygehus Lillebælt , Kolding sygehus
Sønderjylland, Skovvangen 2-8, 6000 Kolding
Vi søger LÆGESEKRETÆREN til Døgnsekretariatet i Akutafdelingen – Kolding Sygehus Har du lyst til at arbejde med akutte patienter på en spændende og afvekslende arbejdsplads sammen med et dygtigt og engageret team? Så er muligheden der nu. Vi søger en lægesekretær til Døgnsekretariatet i Akutafdelingen. Stillingen er med blandede vagter - dagvagter, aftenvagter, nattevagter, weekendvagter og helligdagsvagter, dvs. at sekretariatet er bemandet hele døgnet og året rundt. Stillingen er 30 timer pr. uge, og ønskes besat pr. 010919 eller snarest muligt. Så hvis: du er uddannet lægesekretær – hvilket er et ufravigeligt krav du har kendskab til Cosmic og Cetrea du kan sætte patient
Rigsadvokaten
Københavnsområdet, Frederiksholms Kanal 16, 1220 København K
Rigsadvokaten søger studerende til at deltage i forskellige analyseopgaver, udvikle og udarbejde ledelsesinformation samt deltage i budgetstyring og regnskabsforvaltning. Økonomi- og analysesektionen har ansvaret for anklagemyndighedens økonomistyring, og opgaverne består i at administrere og udvikle anklagemyndighedens BI system, udarbejde og analysere ledelsesinformation, facilitere anklagemyndighedens strategi- og planproces samt sikre en effektiv budgetstyring og regnskabsforvaltning. OPGAVEN Du skal udarbejde ledelsesinformationen til anklagemyndighedens forskellige ledelsesfora, samt kunne anvende statistiske metoder til at analysere store datamængder. Data behandles i anklagemyndighedens BI system, der hedder QlikView. Det er ikke en forudsætning, at du kender QlikView, men det forudsættes, at du har statistisk forståelse, og er interesseret i økonomistyring og særligt i programmering. Derudover anvendes R til større dataanalys

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring