Viser 1022 Søgeresultater

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43
Københavnsområdet, Carsten Nieburhs Gade 43 1577 København V
Vil du arbejde med økonomiopfølgning og analyser i en kompleks organisation, der vedligeholder og udvikler jernbanen? Vi søger en ny kollega til at arbejde med Banedanmarks vedligeholdelsesbudget på ca. 1,4 mia. kr. årligt. Du kommer til at arbejde med en række komplekse økonomiske problemstillinger i en organisation med mange aktiviteter og store projekter de kommende år. Banedanmark er en organisation med ca. 2.000 kollegaer, hvor der for den rette kandidat vil være gode muligheder for at gøre karriere. Du bliver en del af sektionen Vedligeholdelsesøkonomi, hvor vi er 10 medarbejdere med forskellig økonomisk baggrund. Vedligeholdelsesøkonomi er en del af Banedanmarks samlede økonomifunktion på 80 medarbejdere, hvor du har mulighed for at udvikle dine kompetencer bredt indenfor de økonomiske discipliner. Vi har ansvaret for drifts- og vedligeholdelsesbudgettet for jernbanen, herunder budgettering, opfølgning og rapportering.
Proselection
Københavnsområdet, Hammerensgade 1, 1267 København K
Beskrivelse Som projekt- og sagscontroller bliver du en del af en veletableret rådgivningsvirksomhed i vækst, hvor du vil have en spændende og alsidig hverdag. Du vil indgå i en mindre og velfungerende afdeling, hvor du vil få din egen portefølje af opgaver og det administrative ansvar for et projekt fra det startes til det afsluttes. I din opgaveløsning vil du have tæt samarbejde med kolleger på tværs af virksomheden, hvorfor det er væsentligt at du er serviceminded og har gode samarbejdsevner. Du vil i stillingen blive en del af afdelingens løbende udvikling, hvor gode arbejdsprocesser står højt på dagsordenen. Du vil referere til virksomhedens økonomichef. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Oprettelse af nye projekter og sager Indsamling af relevante oplysninger af projekter og sager Kontrol af interessekonflikter Projektøkonomi Opfølgning på tidsregistreri
Styrelsen for Forskning og Uddannelse - Odense
Fyn, Asylgade 7 5000 Odense C
Vil du være med til at løfte behandlingen af økonomiske rapporter og anden sagsbehandling vedr. Uddannelses- og forskningsbevillinger og tilskudsadministration af internationale uddannelsesprogrammer? Så har vi en spændende (midlertidig stilling) i Bevillingsenheden i Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte til dig. Vi skaber fundamentet for fremtiden Viden er det, vi skal leve af i fremtiden. I Uddannelses og Forskningsministeriet arbejder vi derfor for høj vækst og ny indsigt gennem fremragende uddannelse og forskning. Vi skaber et solidt fundament for de videregående uddannelser og forskningen i Danmark, så nye idéer kan spire og skabe vækst. Driftig enhed med sagsbehandling i fokus Vi søger en kontorfunktionærer, der kan bidrage til at løfte behandlingen af økonomiske rapporter og anden sagsbehandling vedr. uddannelses- og forskningsbevillinger, herunder tilskudsadministration
Skatteforvaltningen, KBH, Østbanegade
Københavnsområdet, Østbanegade 123 2100 København Ø
Har du erfaring med planlægning, forberedelse og udførsel af manuelle og automatiserede tests? Sidder du inde med stor viden om strukturerede testmetoder og – standarder? Og vil du være med til at udvikle vores testkoncept til understøttelse af Skatteforvaltningens mest forretningskritiske aktiviteter – herunder den årlige forskuds- og årsopgørelse? Så er du måske den Test Manager, vi søger. ​Om afdelingen Du bliver en del af kontoret Person og Ejendomssystemer, som har til opgave at sikre at nogle af de væsentligste systemer for borgerne – forskuds- og årsopgørelsen – er operationelle og opdateret med seneste lovgivning. Kontoret har således en omfattende opgave, som udføres i samarbejde med en bred vifte af leverandører, hvorfor du i rollen som Test Manager vil arbejde tæt sammen med både interne og eksterne partnere. Du vil indgå i kontorets team og sammen med kontorchefen opmande afdelingen yderligere inden f
Region Sjælland
Øvrige Sjælland, Fælledvej 13 4200 Slagelse
Brænder du også for den højeste patienttilfredshed, og kan du se dig selv i værdierne samarbejde, ordentlighed og proaktivitet, så er dette job måske noget for dig. Vi søger en afdelingssygeplejerske, der brænder for at fastholde og videreudvikle vores faglige stolte kultur, har en stærk ledelsesmæssig profil og som i samarbejde med personalet vil være med til at videreudvikle det lungemedicinske speciale. Om afsnittet Vi er en personalegruppe som er meget forskellig i alder og erfaring. Alle har lysten og viljen til at ville det bedste for patienten og deres pårørende. Vi ønsker alle at bringe vores store faglighed i spil i dagligdagen for at skabe gode patientforløb. Sengeafsnittet er normeret til at have 24 sengepladser. Vores afdeling ligger i den nyeste del af sygehuset, og har særdeles fine forhold.
SSI
Københavnsområdet, Artillerivej 5 2300 København S
Er du en dygtig statistiker med epidemiologisk forståelse og brænder du for internationalt samarbejde? Kan du tænke dig at arbejde med data vedr. COVID-19, overvågning af dødelighed og andre infektionsepidemiologiske områder? Hvis du kan nikke genkendende til disse spørgsmål og indledningsvist leve med en 1-årig ansættelse, så er du måske den ene af vores to nye kollegaer. Om Afdeling for Infektionsepidemiologi og Forebyggelse I afdeling for Infektionsepidemiologi og Forebyggelse arbejder vi med forebyggelse af smitsomme sygdomme. Dette foregår bl.a. gennem overvågning af smitsomme sygdomme og tilslutning til vaccinationsprogrammer samt ved overvågning af dødelighed både i Danmark og på europæisk niveau. Vi er derudover ansvarlig for undersøgelse og udredning af sygdomsudbrud samt rådgivning af myndigheder og sundhedsvæsenet omkring vaccinationer, smitsomme sygdomme og infektionshygiejne. Denne viden formidler vi desuden g
Udlændinge- og Integrationsministeriet, Slotsholmsgade
Københavnsområdet, Slotsholmsgade 10 1216 København K
Vil du prøve kræfter med faglig ledelse, og har du lyst til at tage del i ansvaret for bl.a. udlændingelovens regler om asylansøgere, grænsekontrol og visumområdet? Så er du måske den nye souschef, vi leder efter i Asyl og Visum. Lidt om alt det vi tilbyder Du bliver en del af Asyl og Visum i vores departement. Kontoret har bl.a. ansvaret for udlændingelovens regler om asyl, herunder reglerne om kvoteflygtninge, asylansøgeres vilkår i Danmark, asylsagsproceduren og Dublinforordningen samt Flygtningenævnets virksomhed. Kontoret har også ansvaret for udlændingelovens og EU-rettens regler om grænsekontrol, herunder Schengen-grænsekodekset, samt for reglerne om visum til Danmark, deriblandt EU-reglerne om Schengenvisa, og samarbejdet med Udenrigsministeriet og de diplomatiske repræsentationer i udlandet på visumområdet. Vi arbejder også med gennemførelse af en række EU-retsakter vedrørende den eksterne grænseforvaltn
Roskilde Kommune - Job og afklaring
Øvrige Sjælland, Pulsen 5, 4000 Roskilde
Hvis du er typen, der kæmper for at skabe holdbare resultater, opfatter et tilbageslag som drivkraft til at blive endnu bedre, og som motiveres af at nå resultater og opfylde formulerede mål, så er det dig vi søger. Vi er et stærkt Team i Jobcenter Roskilde, der har sat os som mål, at bistå alle ledige med at komme ind på arbejdsmarkedet og blive selvforsørgende. Vi har primært aktivitetsparate i alle aldre, men også uddannelsesparate og enkelte fleksjobbere, jobparate, selvforsørgende m.v. Vi omtaler vores borgere som kandidater. Kandidater til et job de matcher på såvel krav og forventninger. Og vi tror på, at alle kan bidrage med noget af værdi, og at der er brug for alle på arbejdsmarkedet. Vi skal bare sammen finde det rette match. Er det værdier du deler – så kan du være en af vores 3 nye kolleger, som jobformidler og utrættelig og kompetent støtte for vores kandidater her i Pulsen. Hvem er Pulsen? Pulsen e
MOMENT A/S
Københavnsområdet, 2650 Hvidovre
Jnr. 143299  Jobbet Er du ekspert i Dynamics 365 Business Central, har du et højt serviceniveau og trives du med at skulle lære alt din viden fra dig? Så lyder du som et godt bud, på en ny vikar. Ambrosia Group er erhvervslivets foretrukne drikkevareleverandør. De har et godt arbejdsmiljø med plads til humor og en uformel omgangstone. Din primære arbejdsopgave bliver at oplære en eller flere medarbejdere i bogholderiet hos Ambrosia Group i Dynamics 365 Business Central, da de skal overgå fra E-conomic til Dynamics. Organisatorisk skal du sidde i bogholderiet, som skal lære systemet i første omgang. Ansættelsen vil være for en periode på en måned til en stilling på 30 - 37 timer ugentligt. Din profil For at komme i betragtning til stillingen er det vigtigt, at du har indgående erfaring med Dynamics 365 Business Central fra et tidligere job i en økonomifunk
Region Midtjylland
Midtjylland, Skovlyvej 1 8930 Randers NØ
På Regionshospitalet Randers brænder vi for at give patienterne den bedste kvalitet hver gang. Vi arbejder for, at vores patienter oplever en sammenhængende behandling i et helhedsorienteret, velfungerende og tæt integreret sundhedsvæsen. Vil du være med til at udvikle kvaliteten på hospitalet gennem data, forbedringsarbejde, Sikkert Patientflow, så har vi en spændende stilling. Vi søger en engageret og ambitiøs studentermedhjælper, som skal indgå i Stabens understøttelse af de kliniske afdelinger og indgå i et tæt samarbejde med Kvalitet og Sundheds-it om understøttelse af de kliniske afdelinger. Vi tilbyder masser af muligheder, ansvar og højt til loftet. Du kommer til at arbejde med forskellige planlægnings- og koordineringsopgaver, der kræver et godt overblik og en initiativrig indstilling. Stillingen indebærer, at du får et detaljeret kendskab til hospitalets organisation, kliniske aktiviteter og relationerne til andre hospitaler. Du

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring