Viser 1165 Søgeresultater

Sommer, Gammelgaard & Hansen
Midtjylland, Nørregade 10 st, 7400 Herning
Vi er en lægepraksis i Herning midtby med 3 faste læger, 1-2 uddannelses læger, 1 sygeplejerske, 2 sekretærer og dig. Vi mangler en lægesekretær/ sosa, gerne med erfaring fra en lægepraksis. Vi ønsker at du er imødekommende og har et positivt sind, er god til at holde overblikket også i travle perioder. Du skal kunne holde flere bolde i luften samtidig. Vi lægger vægt på en god stemning i klinikken, og at vi har et godt samarbejde. Det er vigtigt at der ydes en god service og høj faglighed i behandlingen. Stillingen består af både sekretæropgaver (16 timer pr uge) og patientbehandling (11,5 timer pr uge). Sekretæropgaverne er varierende, men vil primært være telefonvisitation, tidsbestilling, medicinbestilling samt forskellige praktiske opgaver. De patientrelaterede opgaver er forskelligartede – fx blodprøvetagning, EKG, lungefunktions
BeneFit Osted ApS
Øvrige Sjælland, Langetoften 9A, 4320 Lejre
Med ansættelse snarest, søger BeneFiT Osted en sekretær til en deltidsstilling på 30 timer om ugen. BeneFiT Osted er en fysioterapi- og sundhedsklinik, som tilbyder fysioterapi og andre sundhedsydelser både indenfor og udenfor den offentlige sygesikring. Vi har en uformel og åben omgangstone på klinikken. Vi søger en sekretær, der ønsker at være en del af en klinik, som står overfor en større udvikling, hvor engagement, gå-på-mod og samarbejde er nøgleord. Du skal være imødekommende, smilende og serviceminded og finde glæde i at arbejde med mennesker. Det er vigtigt, at du kan håndtere mange bolde i luften og stadig bevare overblikket. Derudover forventer vi, at vores kommende sekretær: Kan arbejde selvstændigt og er initiativrig Kan jonglere med flere kalendere og sætter en ære i at v&
CJ HVIDEVARESERVICE
Midtjylland, Hvedevej 5, 8920 Randers NV
Er du moden, selvstændig og lærenem? Kan du besidde en stiling hvor du får en høj grad af selvstændighed og mulighed for at løse mange varierende opgaver? Så er du måske vores nye kontormedarbejder Vi er en lille virksomhed med 24 medarbejdere hvor størstedelen har sin daglige gang ude af huset, det betyder at du i elevtiden vil komme omkring mange forskellige funtkioner samt få et godt indblik i hele virksomheden. Dine opgaver: Du skal servicere kunder pr. telefon og mail Du skal på baggrund af historisk data i vores ERP-system, samt din tekniske forståelse fejlscreene kundernes problemer. Du får en skiftende og spændende dagligdag med nye kunder og nye opgaver Du skal indgå i et moderne miljø og ønsker at blive én af Danmarks førende specialister Du vil assistere ved reservedels håndt
Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering
Københavnsområdet, Vermundsgade 38 2100 København Ø
Har du interesse for beskæftigelsespolitik, og vil du være med til at gøre beskæftigelsesministerens visioner og politik til virkelighed? Vil du være med til at opbygge viden om og videreudvikle beskæftigelsesindsatsen? Så er en stilling i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering måske lige noget for dig. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for – ufaglærte, faglærte, eller højt specialiserede vidensmedarbejdere. Vores arbejdsfelt er bredt og varieret og spænder fra at tilvejebringe og udvikle et kvalificeret vidensgrundlag for arbejdsmarkedspolitiske beslutninger, til implementering af beskæftigelsespolitikken i dia
Resources Consulting ApS
Københavnsområdet, Blegdamsvej 104C, 2100 København Ø
Brænder du for procesoptimering og vil du være med til at starte en controllingfunktion i en nordisk organisation med fart på? Nu har du muligheden for at udvikle dine kompetencer indenfor accounting og controlling i en større organisation, hvor faglighed og optimering er i højsædet. Udviklingen går hurtigt hos vores kunde og vi søger en Controller til den danske økonomifunktion. Med reference til Head of Finance bliver du en del af et velfungerende og fagligt højt kvalificeret økonomiteam på 25 medarbejdere. Du arbejder selvstændigt med egne opgaver samtidig med at du indgår i en række optimeringsprojekter indenfor dine ansvarsområder.  Stillingen giver dig gode muligheder for at udvikle dig såvel fagligt som personligt og giver dig et stort selvstændigt ansvar for at skabe værdi for markedsorganisationen. Arb
CareMatch ApS
Københavnsområdet, Park Allé 290, 2605 Brøndby
CareMatch søger for Habitus, Brøndby Med din viden og erfaring inden for det specialiserede botilbudsområde og serviceloven samt anden relevant lovgivning, skal du sikre høj kvalitet i vores socialfaglige arbejde og varetage forhandlinger med kommuner og samarbejdspartnere og samtidig være rådgiver for ledere og direktion. Efterspørgslen hos kommunerne er stigende, og vi udvider vores visitationsafdeling. Borgere med højt støttebehov Fællesnævneren for alle vores borgere er et højt støttebehov og problemskabende adfærd med komplekse sagsforløb og processer til følge. Der er derfor særlige forventninger og ønsker til dig og til os samt til den løsning vi tilbyder som helhed. Sparringspartner, visitation og sagsbehandling Du håndterer bl.a. visitationer, løbende sagsbehandling, målgruppevurderinger og tilbudsgivning via observationsbesøg, gennemgang af sagsakter og dialog med tilknytted
Sygehus Sønderjylland Sønderborg
Sønderjylland, Sydvang 1 6400 Sønderborg DK
Akutsekretariatet i Sønderborg søger ny kollega. Fast stilling på 37 t/ugen med mulighed for deltid efter eget ønske. Hvem er vi? Akutsekretariatet er en del af Medicinsk Modtagelse, som består af et akut modtagerafsnit for hovedsagligt medicinske patienter og et dagshospital, som har både ambulant og subakut aktivitet. I dagligdagen arbejder vi i akutsekretariatet ud fra ambitionen om at patienten får den bedste behandling til den rette tid og på det rette sted. Dette gør, at vi som sekretærer bidrager stort ind i den opgave. Vi arbejder hurtigt, på tværs, med smil på læben og med fagligheden i højsædet. Vi er glade for vores arbejdsplads og passer godt på hinanden. Vi vægter godt kollegaskab, høj fleksibilitet og plads til individualitet. Vi ser skiftende vagter som en fordel, fordi det giver hverdagen en skævhed, der bryder den tr
Beskæftigelsesministeriet
Københavnsområdet, Holmens Kanal 20 1060 København K
Er du handlekraftig og god til at skabe overblik? Har du juridisk forståelse og en uddannelsesbaggrund eller erhvervserfaring, der gør dig i stand til at arbejde med kompleks sagsbehandling? Så er du en af de to arbejdsskadesagsbehandlere, vi søger til Center for Arbejdsskader i Nuuk. Vi bidrager til et trygt arbejdsmarked Arbejdsmarkedets Erhvervssikring, AES, er en del af ATP, hvor vi arbejder for et moderne og tillidsvækkende arbejdsskadesystem som forudsætning for et velfungerende arbejdsmarked. Hvert år træffer vi mere end 60.000 afgørelser, og vi ved, at hver eneste afgørelse har stor betydning for det menneske, som er kommet til skade. Med ansvaret følger et meningsfuldt arbejdsliv. Det er vi stolte af at kunne tilbyde. Netop nu leder vi efter to nye kolleger, der har lyst til at arbejde på et mindre kontor, hvor opgaverne er mangeartede. Udover sagsbehandling vil du fx komme til at beskæftige dig med
Nordsjællands Hospital (Hillerød)
Nordsjælland, Dyrehavevej 29 3400 Hillerød
FM Service & Logistik i Hillerød, der indgår som en del af Facility Management afdelingen på Nordsjællands Hospital, søger en ny kollegaer, der kan varetage opgaver indenfor vagtplanlægning og personaleadministration. En alsidig og spændende stilling Enheden består af omkring 270 serviceassistenter og 6 serviceledere, der har ansvaret for rengøring af hospitalet og endvidere varetager alle former for intern patienttransport. Hertil kommer levering af varer samt udbringning af mad og linned. Arbejdet i enheden er præget af en høj grad af synlighed og foregår i tæt samarbejde med klinikkerne. I stillingen bliver du en del af et team på 3 medarbejdere med direkte reference til driftschefen, hvor teamets primære opgaver er at understøtte driften i form af vagtplanlægning og personaleadministration. Du vil skulle arbejde tæt sammen med serviceledere og driftschefen samt øvrige kolleger i enheden.
Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø
Københavnsområdet, Lersø Parkallé 105 2100 København Ø
Vil du stå i spidsen for økonomistyring og regnskab knyttet til finanslovsbevillinger og fondsbevillin-ger i et forskningscenter på arbejdsmiljøområdet? Og vil du være med til at sikre god økonomisk for-valtning i en nøglefunktion, der indebærer tæt samarbejde med forskere, chefer og direktion? Så har vi en spændende stilling i Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø. Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked I Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø forsker vi i emner, der har betydning for arbejds-miljø og arbejdsrelateret helbred nu og i fremtiden. Som sektorforskningsinstitution inden for Beskæf-tigelsesministeriet er det også vores opgave at overvåge og evaluere udviklingen i arbejdsmiljøet samt at pege på nye risici. Vi uddanner nye forskere og formidler vores forskningsresultater i anerkendte tidsskrifter. Vi formidler den forskningsbaserede viden til arbejdspladser, myndigheder, arbejdsmar-kedets parter og r

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring