Viser 1089 Søgeresultater

Koncern HR
Københavnsområdet, Stoltenbergsgade 9, 1576 København V
København, Rigspolitiet, Koncern HR Vil du bidrage til en sikker drift og styring af politiets personaleadministrative forhold og sikre understøttelse på tværs af organisationen for at kunne levere fleksible HR-løsninger i en organisation i konstant forandring? Rigspolitiet søger en ny administrationschef med fokus på ledelse, driftsstyring og tværfagligt samarbejde.Ledelse, styring og samarbejdeDu står som afdelingschef i spidsen for HR Administration og dennes tre fagcentre, Rekrutteringscenteret, Administrationscenteret og Personalejuridisk Center. Afdelingen håndterer alle typer af administrative opgaver inden for fx rekruttering af politi og civil, ansættelse, løn, barsel, pension, disciplinærsager og sygesager. Desuden varetag
Glostrup Hospital
Københavnsområdet, Nordre Ringvej 57 2600 Glostrup
Trives du i et selvstændigt job med stort tværfagligt samarbejde, og ofte med mange bolde i luften? Vil du være limen som binder afsnittet sammen, og kan du lide at være ansigtet udadtil, og den første patienterne og de pårørende møder? Så er det dig vi står og mangler. Ansættelsen vil være placeret i Afdeling for bedøvelse, respirationsstøtte og smertebehandling, Neurocentret, Rigshospitalet/Glostrup med tjeneste på Glostrup-matriklen. Vi tilbyder dig en spændende hverdag hvor ikke to dage er ens, en afdeling hvor vi prioriterer et godt arbejdsmiljø og høj faglighed. Hvem er vi? RCØ er en højt specialiseret klinik med ca. 1800 patienter tilknyttet. RCØ modtager børn og voksne fra hele Østdanmark, Grønland og Færøerne. Patientgruppen der diagnosticeres, behandles og kommer til kontrol på RCØ, lider b
Hvidovre Hospital
Københavnsområdet, Kettegård Alle 30 2650 Hvidovre
Har du flair for drift og service, er du måske vores nye kollega. Serviceafdelingen på Amager og Hvidovre Hospital varetager drifts- og serviceopgaver på tværs af hospitalet, herunder rengøring, madservice, portørtjeneste, logistikfunktioner, drift af hjælpemiddelcenter, Sterilcentral, receptionstjeneste mm. Til en nyoprettet stilling søges en kollega der skal arbejde med kontraktstyring og controlling. Vi har brug for en skarp profil, som kan bistå ledelsen med opfølgning på kontrakter og samarbejdsaftaler, med både interne og eksterne leverandører, primært vedrørende serviceydelser. Du vil blive en del af Serviceafdelingens sekretariat og dermed have en stor berøringsflade til hele afdelingen, ligesom du vil indgå i tværfaglige sammenhænge på hospitalet og i Region Hovedstaden. Den konkrete opgave vil primært kredse om opfølgning på eksisterende og udvikling af nye kontrakter med leverandører/samarbejdspartnere, hvilket
Jammerbugt Kommune
Nordjylland, Lundbakvej 5 9490 Pandrup
Jammerbugt Kommune er midt i en bølge af vækst og udvikling. Vi har en hverdag med markante byggeprojekter, et bugnende kultur- og fritidsliv, et erhvervsliv med ambitioner og mod på mere, samt en fantastisk fri natur. I Vækst- og Udviklingsforvaltningen arbejder vi med at skabe de bedste rammer for at understøtte den udvikling, og som leder af Vækst og Udviklingsforvaltningens sekretariat - Forvaltningsservice - får du en unik mulighed for at lede og udvikle forvaltningens vitale støttefunktioner, der er afgørende for at indfri den vision.Vi tilbyderEn spændende lederstilling, hvor du kommer til at arbejde i spændingsfelterne drift og udvikling samt faglighed og politik, hvor vores kerneopgave er konkretisere og føre de politiske ambitioner ud i livet. Du vil få mulighed at præge fremtidens forvaltningsservice og dermed for at skabe en attraktiv ledelsesposition med personlig og faglig udvikling. Vi står solidt placeret med styr på økonomi og
FOA Forbund
Københavnsområdet, Staunings Plads 1, 1607 København V
Kan du både lide økonomi og mennesker, trives du med kompleksitet i opgaveløsningen indenfor bogholderi, og vil du gøre en forskel for medlemmerne i FOA, så søg jobbet som økonomimedarbejder i Løn- og Økonomiservice. Løn- og Økonomiservice er en del af Økonomisk Sektion med 20 kolleger organiseret i selvstyrende teams. Vi er i fuld gang med at implementere nyt økonomisystem, og i den forbindelse er der brug for hjælp til at klare de daglige opgaver, mens kolleger i teamet får hjulpet FOAs lokalafdelinger godt på plads i de nye systemer. Stillingen er tidsbegrænset til 30. juni 2021 med mulighed for forlængelse. Teamets opgaver omfatter blandt andet:Teamet varetager bogholderi for FOAs lokale afdelinger med opgaver indenfor bogholderi, lønadministration og udfærdigelse af årsregnskab. Derudover supporterer teamet også FOAs afdelinger indenfor samme typer opgaver. Du vil få dine egne ansvarsområder indenfor dette områd
Familieretshuset, Afdeling Aabenraa
Sønderjylland, Storetorv 10 6200 Aabenraa
Direktionsassistent og højre hånd til vicedirektører Familieretshuset søger en initiativrig, selvstændig og strategisk tænkende direktionsassistent til vicedirektørerne i Familieretshuset. Du får en bred opgaveportefølje helt tæt på direktionen. Familieretshuset er en styrelse, der hjælper familier i brud og svære overgange. Det er et område med et stort sagsflow og dermed stor samfundsmæssig betydning og politisk interesse. Internt har vi blandt andet fokus på ledelsesunderstøttelse for at give organisationen de bedst mulige vilkår for at løfte opgaven. En central rolle i drift og udvikling Som direktionsassistent for vicedirektørerne får du en central rolle i organisationen. Dit primære fokus er ledelsesstøtte til drift og udvikling af Familieretshuset, blandt andet igennem bidrag til ledelseskommunikation og organisatoriske udviklingsopgaver. Derfor er det vigtigt, at du har styr på den metod
FOA
Københavnsområdet, Staunings Plads 1 1607 København V
Kan du både lide økonomi og mennesker, trives du med kompleksitet i opgaveløsningen indenfor bogholderi, og vil du gøre en forskel for medlemmerne i FOA, så søg jobbet som økonomimedarbejder i Løn- og Økonomiservice. Løn- og Økonomiservice er en del af Økonomisk Sektion med 20 kolleger organiseret i selvstyrende teams. Vi er i fuld gang med at implementere nyt økonomisystem, og i den forbindelse er der brug for hjælp til at klare de daglige opgaver, mens kolleger i teamet får hjulpet FOAs lokalafdelinger godt på plads i de nye systemer. Stillingen er tidsbegrænset til 30. juni 2021 med mulighed for forlængelse. Teamets opgaver omfatter blandt andet:Teamet varetager bogholderi for FOAs lokale afdelinger med opgaver indenfor bogholderi, lønadministration og udfærdigelse af årsregnskab. Derudover supporterer te
Koncernservice og Koncern IT
Københavnsområdet, Borups Allé 177 2400 København NV
Vores studentermedhjælper i klimateamet skal på barselsorlov, og vi har derfor en ledig stilling. De fleste opgaver er i klimateamet, men du vil også kunne få opgaver i de andre teams. Klimaenheden er en del af afdelingen PARC (Plan, Analyse, Ressourcer og CO2-neutralitet). Vi er omkring 25 medarbejdere i enheden. Vi er organiseret i tre teams: Klimateamet (som er det største team) arbejder med planlægning og projekter, der skal sikre at København bliver CO2-neutral i 2025, og udvikling af kommende klimamål. Stormflodsteamet arbejder med planlægningen af Københavns stormflodssikring, og det internationale team arbejder med grøn omstilling og international vidensdeling på forvaltningens område. Om klimateamet Vi har den overordnede koordinerede rolle i forhold til implementeringen af de omkring 50 initiativer, der er det kommende Roadmap 2021-2025 for klimaplanen. Vi arbejder inden for fire overordnede
Region Midtjylland
Midtjylland, Olof Palmes Allé 34 8200 Aarhus N
Præhospitalets Sundhedsberedskab søger en AC'er til snarlig ansættelse.Sundhedsberedskabets opgave er at sikre, at sundhedsvæsnet kan udvide og omstille sin behandlings- og plejekapacitet mv. ud over det daglige beredskab ved større ulykker, epidemiudbrud, naturkatastrofer, terrorangreb samt planlagte events. Præhospitalets sundhedsberedskab er ansvarlig for det beredskabsmæssige område i Præhospitalet og understøtter samt er samarbejdspartner for det øvrige sundhedsberedskab i regionen. Sundhedsberedskabet i Præhospitalet løser både opgaver regionalt, tvær-regionalt og nationalt. Som vores nye kollega kommer du til at indgå i en organisation, der er i rivende udvikling, og hvor kulturen er præget af, at vi vil levere præhospital indsats af højeste kvalitet.Som AC'er skal du bistå og have ansvaret for:Vor
Koncern HR
Københavnsområdet, Stoltenbergsgade 9, 1576 København V
Koncernledelsessekretariatet, København, Rigspolitiet, Rigspolitiet søger en student til Koncernledelsessekretariatet. Som studentermedhjælper i Rigspolitiet får du indsigt i politiets arbejde og organisation. Samtidig bliver du en del af en travl og dynamisk arbejdsplads. I Koncernledelsessekretariatet varetager vi sekretariatsbetjening for rigspolitichefen, direktionen i Rigspolitiet og politiets koncernledelse. Koncernledelsessekretariatet er et centralt kontaktpunkt i forhold til Justitsministeriets departement, øvrige dele af Justitsministeriets koncern og andre samarbejdspartnere. Det gælder blandt andet i forbindelse med bidrag til besvarelse af spørgsmål fra Folketinget og andre høringer. Det er kendetegnende for vores opgaver, at de bliver varetaget i et tæt samarbejde med kollegaer i andre dele af Rigspolitiet og kredsene. Tempoet er ofte højt, opgaverne mangeartede, og vi lægger vægt på godt humør og h

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring