Viser 1132 Søgeresultater

SOCIALEER GROUP IVS
Københavnsområdet, Laplandsgade 4, 2300 København S
Til en af vores kunder som har et mindre firma i Nordsjælland, der igennem mange år har udviklet emballageløsninger til detailhandlen, søges en skarp, kvik salgs- og indkøbskoordinator, som ikke er bange for at hverken træffe en beslutning eller tage telefonen. Du bliver ikke ansat for at starte fra A i telefonbogen og så ende ved Å. I stedet er det din rolle bl.a. at tage fat i de personer og virksomheder, der i forvejen kender os, og fastholde eller skabe relationer. Denne rolle fylder nok ikke mere end 20-30% af din arbejdsdag. Der er en masse andre opgaver som du skal arbejde med, bl.a. administrative opgaver, kundepleje, kontrol af ordre og meget andet. Du skal være serviceminded, være god til at skabe relationer og hurtigt opfattende. Du kan være hel- eller deltids ansat, det vigtigste er at du brænder for de opgaver som du får, og vil skal nok give dig den nødvendig
MOMENT A/S
Hele Danmark, 2000 Frederiksberg DK
Er du uddannet indenfor økonomi og bogholderi og på udkig efter en stilling, der giver dig de helt rigtige udviklingsmuligheder? Bliv en del af et ungt og ambitiøst konsulenthus. Jobbet Moment søger på vegne af Financial Outsourcing en junior konsulent til en stilling med gode udviklingsmuligheder. Financial Outsourcing er et mindre konsulenthus med stort fokus på den gode kunderelation og regnskabsmæssige faglighed. Teamet består af 7 konsulenter, der varetager regnskabsmæssig assistance for en bred vifte af brancher i SMV-segmentet. Da Financial Outsourcing er en mindre virksomhed, er der stor mulighed for en varieret arbejdsdag med bredt ansvar indenfor regnskabsfaget. Arbejdsgangen er præget af et LEAN mind-set med fokus på automatisering og effektivitet. I stillingen som junior konsulent får du en unik mulighed for at blive
CARITAS DANMARK
Københavnsområdet, Gammel Kongevej, 15, 1610 København DK
Caritas Danmark søger en økonomiassistent/controller med faglig indsigt i regnskab og bogholderi til administration af vores nationale og internationale projekter. Du får et stort selvstændigt ansvar og vil være et vigtigt omdrejningspunkt i vores organisation. Har du erfaring med projektregnskaber og administrative krav fra institutionelle donorer? Er du glad for pivottabeller og store datamængder? Har du en god analytisk sans og et skarpt blik for detaljer? Arbejder du struktureret og løsningsorienteret, og trives du med selvstændig prioritering? Så vil vi gerne høre fra dig!   Vi ønsker en medarbejder, der: har en solid økonomisk baggrund og kan forholde sig kritisk til data kan håndtere store datamængder i Excel og ha
DINNERDELUXE ApS
Midtjylland, Egsagervej, 11, 1. sal, 8230 Aarhus DK
Er du struktureret, systematisk og arbejder selvstændigt? Og du har lyst til at få et stort ansvar for dine opgaver i en travl hverdag? Og af natur er du pligtopfyldende og god til at kommunikere med andre? Vi søger en engageret kollega, der brænder for løn og administration. Arbejdsopgaverne og ansvar vil primært være: Lønkørsel af timelønnede og funktionærer – fra A til Z Udarbejdelse af kontrakter og andre personaledokumenter Tolkning af overenskomster Indberetninger til det offentlige Servicering af medarbejdere og ledere i forbindelse med løn- og personalejuridiske spørgsmål Personaleadministration generelt Desuden vil du blive inddraget i rekruttering af nye medarbejder med jobopslag og screening af mulige kandidater. Du vil også blive en del af vores HR arbejde her
Rødding, Lem, Lihme og Vejby Kirker
Midtjylland, Østergade, 22, 7860 Skive DK
Sekretær/kontorassistent   En stilling som sekretær/kontorassistent ved  Rødding, Lem, Lihme og Vejby Kirker,  er ledig pr.  1. aug. 2020. Stillingen er på  12 timer pr. uge. De 4 sogne i Vestsalling, i Skive Kommune har ca. 3.000 indbyggere. Der er stor opbakning til kirken. Vi forventer et åbent og positiv samarbejde med 2 præster, 1 kirkegårdsleder, øvrige ansatte frivilllige og menighedsråd. Der kan forventes opbakning fra et nærværende og aktivt menighedsråd som arbejdsgiver.   Du skal varetage følgende opgaver:   Personregisstrering Betjene kirkens kontor i åbningstiden Sekretærfunktioner for præster og menighedsråd Betaling af regninger og lønadministration Administrative opgaver for kirkegårdsle
BU Netværk for Bæredygtig Erhvervsudv.
Nordjylland, Stigsborg Brygge, 5, 9400 Aalborg DK
Teamleder til Netværk for Bæredygtig Erhvervsudvikling StillingskategoriTeamledelse, projektstyring og koordinering, bæredygtig erhvervsudvikling, innovationspartnerskaber, cirkulær økonomi og forretningsudvikling. AfdelingNetværk for Bæredygtig Erhvervsudvikling (NBE), Bæredygtighed & Udvikling (BU), Miljø- og Energiforvaltningen, Aalborg Kommune. Teamleder søges Til Netværk for Bæredygtig Erhvervsudvikling søger vi en faglig stærk teamleder til tiltrædelse pr. 1. august 2019 i en fastansættelse. JobbetNetværket er dedikeret til at "gøre en forskel" i praksis i samarbejde med nordjyske virksomheder. Ambitionen med NBE er at være katalysator, i såvel Aalborg Kommune som den nordjyske region, for en bæredygtig erhvervsudvikling baseret på den cirkulær økonomi.Vores NBE-team udvikler sig hastigt i s
Vejdirektoratet – Skanderborg
Midtjylland, Thomas Helsteds Vej 11, 8660 Horsens DK
Vejdirektoratet ejer en række ejendomme, som er overtaget til projektformål. Disse ejendomme skal udlejes, indtil de skal nedrives eller sælges som følge af projektet. Vi søger en udadvendt og positiv person, der har lyst til at arbejde med administration og udlejning af ejendomme som en del af en større, politisk styret organisation. Er du en problemknuser, der gerne søger alternative løsninger? Vil du arbejde selvstændigt, men også som en del af et team? Har du et godt kendskab til lejelovgivningen og erfaring med ejendomsadministration? Og har du mod på at køre rundt i landet og møde lejere og tilse ejendomme? Hvis du kan svare ja til disse spørgsmål, så kan du være vores nye kollega. Dine opgaver: Du vil komme til at stå for udlejning og administration af lejemål i Vejdirektoratets ejendomme, herunder fremvisning, udarbejdelse af lejekontrakter og løbende di
KU - SUND - TEILUM - Kbh Ø
Københavnsområdet, Frederik V's Vej 11, 2100 København DK
En stilling som afdelingslæge er ledig til besættelse på Retspatologisk Afdeling, Retsmedicinsk Institut, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet. Der søges en speciallæge i retsmedicin med bred erfaring inden for det retspatologiske område. Stillingen er ledig til besættelse den 1. september 2019 eller snarest derefter. Om stillingen Retspatologisk afdeling varetager de retspatologiske opgaver og den kliniske retsmedicin for Sjælland og øerne samt Bornholm. Arbejdet omfatter udførelse af retslægelige obduktioner og ligsyn. Afdelingen har CT- og MR-scanner, og der foretages skanning før obduktion. En del obduktioner gennemføres efter findestedsundersøgelse, som foretages af retsmedicinere i samarbejde med politiet og Nationalt Kriminalteknisk Center. I den kliniske retsmedicin varetages undersøgelse af levende i volds- og voldtægtssager (voksne og børn) samt undersøgelse af torturofre.
Kalundborg Komune
Øvrige Sjælland, Klosterparkvej, 7, 4400 Kalundborg DK
Om jobbetDet er nu du har mulighed for, at blive en del af et stærkt fagligt, kompetent, engageret og harmonisk hold af ledere, idet vi har mulighed for at ansætte en ny teamleder i IP Nord. Vi søger kolleger med ledererfaring, men ikke et krav og vi understøtter med diplom i ledelse såfremt du ikke har den, ligesom du kommer til at være en del af et igangværende ledelsesudviklingsforløb. Vi er stolte af en arbejdsplads hvor vi vægter faglig udvikling, sparring med lederkolleger og frihed til at lede egen ledelse, højt. IP Nord er ligeledes en arbejdsplads med høj social kapital, fokus på kerneydelsen og med en sund og sikker økonomi. En ansættelse, hvor du har frihed til at lede din egen ledelse, og hvor du kan skabe din personlige work-life balance med mulighed for fleksibelt fremmøde og hjemmearbejdsplads.   Din pr
Thisted Kommune
Midtjylland, Nørrealle 53, 7700 Thisted DK
Kristianslyst søger en administrativ medarbejder med hjertet, hjernen og hænderne på rette sted.Som administrativ medarbejde vil du få en nøgleposition internt og eksternt og være en vigtig samarbejdspartner for ledelsen.Der kommer mange borgere og pårørende i vores hus, som du vil have kontakt med. Vi vægter udvikling, faglighed og samarbejde, så vi kan levere den bedste kvalitet til borgerne.På Kristianslyst er der mulighed for at sparre med den administrative kollega i Akutteamet.Ugentlig timetal: 30 timer eller efter aftale.Tiltrædelse: Den 1.august 2019 eller efter aftale.Lidt om osvi er et plejecenter med 60 pladser, fordelt i tre huse. Der er to huse med almene somatiske pladser og et med 16 midlertidige pladser samt fire akutstuer, som dækker hele kommunenvi har et mindre produktionskøkken, som laver maden til beboernevi er ca. 75 medarbejdere, og du

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring