Viser 1118 Søgeresultater

Forsvarsministeriets Personalestyrelse
Københavnsområdet, Lautruphøj 8 2750 Ballerup
Sætter du din faglige stolthed højt? Arbejder du energisk, målrettet og resultatorienteret? Og kan du lide at arbejde med mange deadlines og forskellige arbejdsopgaver? Så kan du være på vej til et spændende job som fuldmægtig i Forsvarsministeriets Personalestyrelse (FPS).Om osJuridisk Afdeling består af 19 medarbejdere. Vi lægger vægt på kvalitet og tilgængelighed og på at have et godt og tæt samarbejde indbyrdes i afdelingen, med resten af Personalestyrelsen og med myndighederne på Forsvarsministeriets område. Du bliver en del af et dygtigt team, hvor humøret er højt, og hvor vi drager omsorg for hinanden.Vi løser en lang række konkrete ansættelsesretlige sager, herunder særligt afskedigelsessager og sager om andre ansættelsesretlige reaktioner. Herudover er vi ansvarlige for intern rådgivning inden for databeskyttelse, ligesom vi forestår konkret sagsbehandling på området.Om stillingen
Skatteforvaltningen, Frederiksberg
Københavnsområdet, Osvald Helmuths Vej 4 2000 Frederiksberg
Brænder du for at arbejde i projekter, der gør en samfundsmæssig forskel? Vil du være en del af en organisation med høj faglighed, rig mulighed for udvikling og vekslende opgaver? Og har du lyst til at være en del af et attraktivt arbejdsmiljø, hvor du skal være med til at designe og implementere fremtidens digitale toldvæsen? Den nye EU-toldlovgivning medfører væsentlige ændringer både for erhvervslivet og i Toldstyrelsen i Danmark, herunder udskiftning af hovedparten af den samlede it-portefølje på toldområdet. Det vil have meget stor betydning for den danske import og eksport, for det indre marked, for vores danske virksomheder og for vores kolleger i Toldstyrelsen, som vi arbejder tæt sammen med. Du bliver tilknyttet toldprogrammet (EUTK) i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen, som er et af de største it-transformationsprogrammer i Danmark. Bliv en del af Kontoret for Procesudvikling & Product Management EUTK Du ha
Vejdirektoratet - Fløng
Københavnsområdet, Guldalderen 12 2640 Hedehusene
Har du en stærk økonomi- og virksomhedsforståelse? Trives du i en virksomhed under opstart, hvor udvikling af styringsprocesser er i fokus? Så er du måske vores nye økonomimedarbejder til virksomheden Fjordforbindelsen Frederikssund. Vejdirektoratet er forretningsfører på Fjordforbindelsen Frederikssund, som er en selvstændig offentlig virksomhed (SOV) ejet af staten. Virksomheden har til opgave at opkræve brugerbetaling i betalingsanlægget på Kronprinsesse Marys Bro og sikre tilbagebetaling af de lån, der har finansieret broen. Dine opgaver Din primære opgave er at styre Fjordforbindelsen Frederikssunds driftsøkonomi, herunder budgetlægning, løbende opfølgning og afrapportering. Virksomheden er under opstart, og der vil derfor være arbejdsprocesser, som du skal sikre fastlæggelse af i tæt samarbejde med projektleder og Vejdirektoratets regnskabsafdeling. Du får ansvar for likviditetsstyring og opfølgning på de statsl
Fazer Food Services A/S
Fyn, Skibhusvej 52 A, 1. sal 5000 Odense C
Deler du vores passion for god mad og ser du dig selv i en stilling, hvor kvalitet, partnerskab og samarbejde er i centrum, så er du nok den indkøber, vi står og mangler på vores hovedkontor i Odense. Sådan er Fazer Fazer Food Services driver personalekantiner for mange af Danmarks kendte virksomheder. Maden er hjemmelavet, og vi har fokus på duft, smag, farver, sæson, variation, økologi og sundhed. Med nysgerrighed, begejstring og respekt for råvarerne, laver vi mad fra bunden. Jobbet Du vil i tæt samarbejde med afdelingens anden indkøber få ansvaret for at vores indkøbsportefølje er i tråd med vores strategi og kvalitetskrav. Du vil få ansvar for egne varegrupper, hvor du forhandler aftaler og følge op på disse. Du vi have en bred kontaktflade i organisationen og en lang ræ
Skatteforvaltningen, Horsens
Midtjylland, Løvenørnsgade 25 8700 Horsens
Vil du være en del af et administrativt team indenfor selskabsskatteområdet i en nyoprettet enhed i Små og Mellemstore Selskaber, så ser vi frem til at høre fra dig. Afdelingen har ansvaret for alle Danmarks små og mellemstore selskaber med tilhørende hovedaktionærer, fonde og foreninger samt offentlige virksomheder og institutioner. Som medarbejder i afdelingen vil du skulle deltage i lettere sagsbehandling af kundehenvendelser på selskabsskatteområdet. De administrative opgaver er blandt andet: Udstedelse af hjemstedserklæringer Visitering af sager Andre administrative opgaver Arbejdet vil foregå i tæt samarbejde med dine kolleger, og du vil endvidere have en del kontakt til selskaber og deres repræsentanter. Du bliver en del af en arbejdsplads, som lægger vægt på god trivsel, godt kollegaskab og en uhøjtidelig omgangstone. Din profil Du e
Skatteforvaltningen, Ringkøbing, Damstrædet
Sønderjylland, Damstrædet 2 6950 Ringkøbing
Skattestyrelsen i Ringkøbing søger 14 nye omstillingsparate kolleger med erfaring indenfor, bogholderi, regnskab eller økonomi. Trives du med struktur og faste rammer i en dynamisk organisation og med mulighed for indflydelse på dit jobliv? Så skal du læse videre. Alsidige regnskabsmæssige og administrative opgaver Vi har travlt i afdelingen Opkrævning og Betaling, hvor kerneopgaven er at sikre Danmarks velfærdssamfund gennem korrekt opkrævning, bogføring og afstemning af statens indtægter og afregninger. I daglig tale kalder vi os for Danmarks største kasseapparat Vi er ca. 240 medarbejdere, der administrerer denne opgave, og vi er midt i en stor og meget spændende forandringsproces. Så du vil få en stor variation af opgaver, og de kan skifte med korte mellemrum, hvilket kræver omstillingsparathed og fleksibilitet. Dine opgaver kommer primært til at bestå af: Bogføring Kontering og
Hvidovre Hospital
Københavnsområdet, Kettegård Alle 30 2650 Hvidovre
Uddannet lægesekretær til visitations-teamet på ortopædkirurgisk afdeling søges. Du skal være en del af et meget velfungerende team (ialt 4 sekretærer), der i samarbejde med afdelingens øvrige lægesekretærer, speciallæger og ledende overlæge visiterer og indkalder alle vores nyhenviste patienter. Vi kan tilbyde en meget lærerig stilling med mange alsidige opgaver: Overholdelse af udredningsgaranti/behandlingsgaranti Optælling af henvisninger og viderehenvisninger Optælling af tal til indberetning af ventetider Booking af nyhenviste patienter med dertil hørende undersøgelser Korrespondance med Enhed for Patientvejledning Korrespondance med Centralvisitationen Viderehenvisninger og omvisitering Vi søger en uddannet lægesekretær med gode samarbejdsegenskaber, positiv udstråling og godt humør. Vi kan tilbyde dig en arbejdsplads, hvor du vil være omgiv
Nordsjællands Hospital (Hillerød)
Nordsjælland, Dyrehavevej 29 3400 Hillerød
Kan du bevare overblikket og dit venlige smil, når køen er lang, telefonen ringer og blodprøverne ikke er bestilt korrekt? Vi leder efter en positiv og mødestabil person med relevant sundhedsfaglig kontoruddannelse til at varetage et vikariat i vores patientmodtagelse. Om jobbet Klinisk Biokemisk Afdeling på Nordsjællands Hospital er organiseret i fem team – fire i Hillerød og ét i Frederikssund. Hvert team har tilknyttet en afdelingsbioanalytiker (mellemleder) og nogle specifikke faglige områder. Du kommer til at indgå i Team Amb, som er det team, der står for ambulatoriet i Hillerød, hvor du kommer til at være i patientmodtagelsen. Din primære rolle bliver at modtage patienter, der kommer for at få taget blodprøver og EKG, men der kan også forekomme andre forefaldende sekretæropgaver. Eksempler på dine opgaver er: Modtagelse af patienter i ambulatoriet Besvarelse af telefonopkald Udredning
KU - SCIENCE - NBI
Københavnsområdet, Nørre Campus, Blegdamsvej 17 2100 København Ø
Statens Naturhistoriske Museum under Biologisk Institut på Københavns Universitet, søger en leder til enheden Bygning og Drift til tiltrædelse 1. marts 2020 eller snarest derefter. Lederen vil have ansvaret for koordinationen af de fysiske rammer for det nye naturhistoriske museum og nye magasiner. Desuden vil lederen bl.a. have ansvar for en sikker håndtering af en række drifts- og sikringsopgaver på museet, som løses i tæt samarbejde med bygnings- og driftskoordinatoren. Stillingen indebærer personaleledelse af enhedens pt. tre medarbejdere (en bygnings- og driftskoordinator og to håndværkere). I løbet af 2020 påregnes enheden udvidet med en projektleder. Lederen skal selv deltage aktivt i løsningen af den del af enhedens opgaver, der vedrører udviklingen af det nye naturhistoriske museum og nye magasiner. Lederen refererer til museets sekretariatschef. Om Statens Naturhistoriske Museum Som Danmarks nationalmuseum for naturhisto
Aabenraa Kommune
Sønderjylland, Skelbækvej 2, 6200 Aabenraa
Er du vores nye lønkonsulent på Børn- og Skoleområdet? Ønsker du et spændende og afvekslende job, hvor den digitale udvikling på lønområdet og det tværfaglige samarbejde i organisation er højt prioriteret? Så er denne stilling lige noget for dig. Vores kollega har efter mange år på Lønkontoret valgt at gå på pension, og vi søger derfor en lønkonsulent pr. 1. februar 2020 til en fast stilling på fuld tid. Lønkontoret er en del af Personaleafdelingen, som består af 28 medarbejdere, og det team, som du skal være en del af, består af i alt 4 medarbejdere. Dine opgaver som lønkonsulent er bl.a. daglig lønadministration via SD fortolkning af overenskomster og arbejdstidsregler refusionssøgning ved sygdom, barsel m.v. via VIRK rådgivning og vejledning til lederne ad-hoc opgaver Om dig Du har

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring