Viser 66 Søgeresultater

HR og Udvikling
Københavnsområdet, Hvidovrevej 278, 2650 Hvidovre
Vil du være med til at rekruttere fremtidens medarbejdere til Hvidovre Kommune? Og synes du, at det er sjovt at udvikle og implementere nye koncepter for medarbejder- og organisationsudvikling? Så er du måske vores nye kollega. I HR & Udvikling løser vi opgaver på tværs af kommunen, hvor vi arbejder med at understøtte organisationens strategier. Hvidovre Kommunes HR-strategi sætter i den kommende tid et særligt fokus på rekruttering, onboarding og employer branding, hvilket vil blive omdrejningspunktet for din opgaveportefølje. Du får mulighed for at tilrettelægge indsatsen og deltage i udviklingen af strategier på området. HR & Udvikling er en af to afdelinger i Center for Økonomi og Personale som består af 70 engagerede kolleger. HR & Udvikling består af 3 teams, hvor du bliver en del af Udviklingsteamet. Du vil få otte kolleger og afdelingslederen af HR- og Udvikling vil være din nærmeste leder. Teamets opgaver
Lolland Kommune
Øvrige Sjælland, Birkevej 1B 4920 Søllested
Vil du være med til at udvikle og lede en landsbyordning i rivende udvikling? Kan du se dig selv i landsbyordningens værdier: Fællesskab, Trivsel og Mod? Så er DU måske vores nye institutionsleder og souschef?Vi søger en institutionsleder, som med stærke relationskompetencer kan og vil varetage den daglige ledelse af dagpleje, børnehave og fritidstilbud, samt souschefstilling i Søllested Landsbyordning.Søllested landsbyordning er et læringsmiljø for 0 - 13 år i en rigtig god udvikling med stigende børnetal. Landsbyordningen består af ca. 90 børn i dagpleje og børnehave, knap 130 børn i 0. - 6. kl., SFO1 og SFO2 samt godt 40 medarbejdere. Landsbyordningen er beliggende i stationsbyen Søllested, mellem Nakskov og Maribo i naturskønne omgivelser. I Søllested Landsbyordning arbejder vi med positive læringsf&ae
ACTIVCARE A/S
Fyn, Svendborgvej 226, 2 sal, 5260 Odense S
Jobbet Vi er en aktiv og ambitiøs team-afdeling, der med stort engagement primært varetager opgaver omkring vagtdækning hele døgnet til hjemmeboende respiratoriske borgere, borgere med handicap samt pleje af syge i eget hjem. Opgaverne består desuden i rekruttering og vagtplanlægning samt fastholdelse af medarbejdere. En stor del af den daglige opgaveløsning består af sparring med medarbejdere og samarbejdspartnere. Opgaverne driftes fortrinsvis i dagtimerne, der skal dog også forventes aftenarbejde. Du vil indgå i fast weekendrul sammen med den øvrige personalegruppe.     Din baggrund og profil Du har en sundhedsfaglig uddannelse som sygeplejerske Gerne erfaring med lignende arbejdsopgaver eller bookingfunktion Det er naturligt for dig at yde høj service og du kan gøre det både pr. mail og i
ACTIVCARE A/S
Fyn, Svendborgvej 226, 2 sal, 5260 Odense S
Er du fagligt velfunderet, løsningsorienteret, fleksibel, positiv og humoristisk? Kan du svare ja til ovenstående, så er du den personalekonsulent ActivCare søger til booking-afdelingen i Odense. Jobbet Vi er en aktiv og ambitiøs booking-afdeling, der med stort engagement primært arbejder med at dække de mange indkomne vikar-vagter for vores private og offentlige kunder. Som en stor del af den daglige opgaveløsning taler du både med kunder og vikarer i telefonernes åbningstid 06:00 – 24:00 alle årets dage. Ydermere mere skal du være medvirkende til at sikre, at ActivCare har Danmarks bedste vikarer og det sker via en målrettet og professionel rekruttering.   Din baggrund og profil Du har en sundhedsfaglig uddannelse som sygeplejerske eller social- og sundhedsassistent Gerne erfaring med lignende arbejdsopgaver Det er naturligt for dig, at y
Forsvarsministeriets Personalestyrelse
Københavnsområdet, Lautruphøj 8 2750 Ballerup
Har du en interesse og erfaring med HR? Synes du, at det kunne være spændende at arbejde i en stor statslig organisation, som indkøber, leverer og vedligeholder kampvogne, skibe, fly, IT og alt øvrigt materiel til Forsvaret? Har du lyst til at udvikle dig i et lille HR-team, hvor vi yder HR-strategisk rådgivning til direktionen og cheferne? Så er det måske dig, vi søger til vores HR-partner-teamet ved Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse. Om osForsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse indkøber alt lige fra kampvogne, skibe og kampfly til IT-udstyr, feltrationer og lommeknive. HR-partner-teamet er organisatorisk tilknyttet Forsvarsministeriets Personalestyrelse, men vi er geografisk placeret ved Materiel- og Indkøbsstyrelsen som en fremskudt ekstern satellit. Vi er et lille team bestående af en chef og 3 AC-medarbejdere. Vi arbejder tæt sammen og støtter hinanden i opgaveløsningen. Du bliver
OK-Fonden
Københavnsområdet, Lersø Parkallé 112, 2. 2100 København Ø
OK-Fonden er en non-profit erhvervsdrivende fond. Vi driver 11 psykiatriske bo- og behandlingssteder, to socialøkonomiske virksomheder, et hospice og 16 plejecentre – og der er flere på vej. Vi er aktuelt ca. 2000 kollegaer.Et meningsfuldt job Du skal sammen med kollegaer indenfor HR og kommunikation bidrage med at tiltrække dygtige og engagerede medarbejdere til OK-Fondens enheder landet over. Kompetente medarbejdere der vil arbejde for at opfylde OK-Fondens vision; at mennesker kan forfølge deres drømme og leve livet – hele livet.Mulighed for at lære, udvikle og afprøveDet er job, hvor du får mulighed for i praksis at arbejde med rekruttering, onboarding og employer branding. Du får et stort rum for at lære og afprøve nye idéer og koncepter, og se dem virke i praksis. Du vil få mulighed for at arbejde sammen med erfar
Region Midtjylland
Midtjylland, Skottenborg 26 8800 Viborg
Kan du udvikle og drive projekter og agere i en politisk styret organisation? Har du evnerne til at begå dig både sammen med klinikkere og topledelse? Vil du være med til at sætte kursen for HR udviklingsopgaver og bidrage til at omsætte dem i psykiatrien og dermed være med til gøre en forskel for patienterne?Kan du svare ja til de spørgsmål, kan du være den helt rette kandidat til stillingen som HR udviklingskonsulent.   Om stillingen og opgaverneVi ønsker en medarbejder, der kan arbejde systematisk med udviklings- og planlægningsopgaver indenfor HR. Vægten i stillingen er udviklingsopgaver indenfor rekruttering, kompetenceudvikling og fastholdelse med særlig fokus på at kunne udvikle og implementere i tæt samarbejde med klinikkere og ledelse. Du skal derfor have handlekraft og have stærke relatio
Forsvarsministeriets Personalestyrelse
Københavnsområdet, Lautruphøj 8 2750 Ballerup
Har du en interesse og erfaring med HR? Synes du, at det kunne være spændende at arbejde i en stor statslig organisation, som indkøber, leverer og vedligeholder kampvogne, skibe, fly, IT og alt øvrigt materiel til Forsvaret? Har du lyst til at udvikle dig i et lille HR-team, hvor vi yder HR-strategisk rådgivning til direktionen og cheferne? Så er det måske dig, vi søger til vores HR-partner-teamet ved Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse. Om osForsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse indkøber alt lige fra kampvogne, skibe og kampfly til IT-udstyr, feltrationer og lommeknive. HR-partner-teamet er organisatorisk tilknyttet Forsvarsministeriets Personalestyrelse, men vi er geografisk placeret ved Materiel- og Indkøbsstyrelsen som en fremskudt ekstern satellit. Vi er et lille team bestående af en chef og 3 AC-medarbejdere. Vi arbejder tæt sammen og støtter hinanden i opgaveløsningen. Du bliver
ARLA FOODS AMBA
Midtjylland, Sønderhøj 14, 8260 Viby J
Can you set the strategic HR agenda in a global growth-driven company? If so, you might be our future Senior HR Director in Arla Foods Ingredients (AFI).   AFI is an independent company within the Arla Foods Group, with a clear vision of becoming the true global leader in value-added whey. The past 5 years the company has grown 6-8% every year and annual turnover has exceeded 800m EUR. Our ambitions for growth will lead also the coming strategy plan. HQ is based in Aarhus, Denmark, with production facilities in Denmark and Argentina. Key advisor and strategic sparring partnerOverall, you will act as a key advisor and sparring partner to the leadership team on implementing the overall business strategy as well as managing the day-to-day operation. “We need to ensure that HR delivers a strong service to the business – both to the operator at a site, to the sc
DMI - København
Københavnsområdet, Lyngbyvej 100 2100 København Ø
Brænder du for at bidrage til velfungerende processer inden for HR og personaleadministration? Trives du med mange forskelligartede opgaver? Og har du samtidig flair for projektledelse? Så har vi en masse spændende opgaver klar til dig. Vi søger en dygtig og procesorienteret kollega til vores HR-team. Du kommer til at beskæftige dig med HR-opgaver og understøtte afdelingsledelsen i en hverdag, hvor mange opgaver skal koordineres internt. Derudover vil du få en rolle i vores arbejde med skabe effektive og smidige arbejdsgange der skal bidrage til en mere stabil drift. Du bliver en del af HR-gruppen som bor under enheden Ressourcer sammen med Økonomi og bygningsdriften. I HR er vores vigtigste opgave at sikre en attraktiv virksomhed med effektive processer på personaleområdet samt at bidrage til at finde de gode løsninger, der giver størst mulig værdi for vores medarbejdere. Derudover har vi et løbende fokus på at indgå i en konstruktiv dialog

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring