Viser 40 Søgeresultater

LEGO SYSTEM A/S
Midtjylland, Åstvej 1, 7190 Billund
Strong Payroll Consultant acting as Payroll Partner to our Business. We need a colleague with an extensive experience in Danish blue collar payroll. You will bring your knowledge into play by supporting our production LT and securing that rules & collective agreements are reflected in our system. Core Responsibilities • Act as Payroll partner to the Blue collar leadership team and attend monthly meetings & deliver analysis/proposals/consequences on different topics • Together with a colleague secure that the payroll system (SAP/KMD Nettoløn) is always reflecting current rules & legislation (request changes & functionality to BPI, update rates, test system in complex cases) • Use your strong understanding of Industriens Overenskomst, Vagtfunktionærernes overenskomst, Butiksoverenskomsten & the vacation law (collective agreements within our areas) to spar and advice production LT and colle
LEGO SYSTEM A/S
Midtjylland, Åstvej 1, 7190 Billund
Help LEGO bring play to more children by moving talent across borders. Bring your strong Mobility competence to take care of the families and individuals that are hired into the LEGO Group. Core Responsibilities • Drive mobility activities from A to Z with full ownership of ensuring a great mobility experience for each talent and family being moved • Liaison with social security authorities and tax advisors to ensure legal compliance • Contact before, during and after with the assignee – ensure the well-being of the whole accompanying family and liase with the Talent department where relevant • Key point of contact for any relevant stakeholders such as leaders, Recruiters, Business Partners and Finance, Shared Service Center, external vendors and authorities (tax, work-permit etc.) for global mobility activities/issues. Play your part in our team succeeding Global Mob
Områdekontor Østerbro
Københavnsområdet, Sankt Kjelds Plads 11 2100 København Ø
HR-jurist søges til Kriminalforsorgen Hovedstaden, HR-enheden (mulighed for nedsat tid) Har du lyst til at gøre en forskel i en organisation i udvikling med en samfundsmæssig vigtig opgave? Brænder du for at arbejde være HR-sparringspartner for ledelsen ift. rekruttering, ansættelsesvilkår og forhandling? Og har du en bred HR-værktøjskasse, du kan sætte i spil? Så har vi en stilling til dig, hvor der er mulighed for indflydelse på opgaverne, en varieret hverdag med spændende både personalejuridiske og organisatoriske udfordringer. Du bliver en del af HR-enheden, der er et team på ca. 10 medarbejdere, der varetager HR opgaverne for områdets institutioner samt områdekontoret. Arbejdet i enheden er båret af tæt dialog med de chefer, ledere og kolleger, der modtager vores ydelser, hvorfor samarbejde og fleksibilitet er nøgleord for enheden. Vi har forskellige fagligheder, og
TECHCOLLEGE
Nordjylland, Øster Uttrup Vej 1, 9000 Aalborg
TECHCOLLEGE søger en kompetent afdelingsleder til den centrale økonomifunktion. Du bliver en spillende træner med personaleansvar for 10 engagerede og kompetente medarbejdere med særligt fokus på budgetlægning, regnskabsafslutning, økonomistyring, bogføring, analyse, indkøb og dataunderstøttelse.Du vil som afdelingsleder få stor indflydelse på den faglige udvikling af økonomistyring og dataanalyse på TECHCOLLEGE. Det er derfor vigtigt, at du har bred erfaring og stærke faglige kompetencer til at kunne understøtte og udfordre økonomien på en fast og respektfuld måde samt sikre et solidt økonomifagligt input til løsninger i budgetlægningen og den løbende budgetopfølgning. LedelsesopgavenMed reference til ressourcedirektøren vil du som afdelingsleder for økonom
Styrelsen for Sundhed og Forebyggelsen - Personaleadministrationen
Grønland, Postboks 1230, 3900 Nuuk (Godthåb) GL
Brænder du for administrativt arbejde? HR-konsulent søges til Det Grønlandske Sundhedsvæsens HR-afdeling (Nuuk) Har du et stort servicegen, og ønsker du at give Det Grønlandske Sundhedsvæsens ansatte de bedste rammer for at udføre deres arbejde? Så er det måske dig, vi søger. Vi søger nemlig en HR konsulent til vores personaleadministration med tiltrædelse 1. januar 2020 eller efter aftale. Stillingen er på 40 timer ugentligt. Lidt om os Det Grønlandske Sundhedsvæsen hører under Departementet for Sundhed, som er Grønlands øverste myndighed inden for sundhedsområdet. Sundhedsvæsnets HR-afdeling bor i Nuuk består af Personaleadministrationen, Læring og Udvikling samt Talent Acquisition. Du vil komme til at høre hjemme i Personaleadministrationen.
ARLA FOODS AMBA
Midtjylland, Sønderhøj 14, 8260 Viby J
Can you help people managers across our dairy sites and HQ in Denmark fix HR master data issues in connection with external and internal hires, moves of employees, and organizational changes in SAP? Do you have a meticulous eye for detail and a strong urge to make things work the right way? And would you like to work closely together with our central MDM team as well as colleagues at our sites? Then we have just the right job for you. The job  As our HR Master Data Management (MDM) Consultant, you will be the Danish country expert responsible for maintaining all HR master data for local employees, including position and organisational management in SAP. The role is a new position created to provide local-language assistance, coaching and training on processes, legislation and ways of working to your Global MDM counterparts as well as stakeholders in the business. Working locally in Viby, Denmark, you will be responsible for
Memox og Øresund Psykoterapi ApS
Københavnsområdet, Eliasgade 10 2300 København S
Erfaren og serviceorienteret HR-Partner til Memox Har du solid erfaring med såvel operationelle som strategiske HR-opgaver, og har du lyst til at stå i spidsen for de kommende års udvikling af HR-området i en lille organisation med en klar samfundsmission, så er det måske dig, vi leder efter. Om stillingen Memox er en virksomhed i vækst. Stillingen som HR Partner er nyoprettet, som en del af en ny organisationsstruktur. Med den nye struktur glæder vi os til at sætte det hold, som skal tegne Memox i de kommende år. Som HR Partner vil du få en bred vifte af HR-opgaver. Du vil få ansvar for HR-relaterede driftsopgaver, som supporterer vores ledelse i forhold til administrative, lønmæssige samt personale- og arbejdsmarkedsrelaterede spørgsmål. Da vi er en virksomhed i vækst, vil ansvaret for rekrutteringsprocesser også være en del af din hverdag. Du vil komme til
TECHCOLLEGE
Nordjylland, Øster Uttrup Vej 1, 9000 Aalborg
Vil du være med til at skabe et nationalt fyrtårn inden for de kulinariske uddannelser?TECHCOLLEGE søger en områdechef, der kan sætte skolens indsats inden for madfeltet på landkortet.På TECHCOLLEGE arbejder vi strategisk med at udvikle organisationen som én fælles skole ved at styrke institutionens implementerings- og sammenhængskraft. Som en del af den organisatoriske bevægelse ønsker vi således at øge skolens fokus på de kulinariske fagområder: Gastronomi, Tjener, Gourmetslagter, Ernæringsassistent, Bager og konditor samt Receptionist.Igennem mange år har TECHCOLLEGE haft en toneangivende rolle inden for de kulinariske uddannelser og er således blevet udmærket ved adskillige konkurrencer nationalt som internationalt.  Den position ønsker vi at fastholde, men også at styrke yderligere. Der er således igangsat et by
MICROSOFT DANMARK APS
Københavnsområdet, Kanalvej 7, 2800 Kgs. Lyngby
Job number 728045   Date posted Oct 28, 2019   Travel 50-75 %   Profession Business Development & Strategy   Role type Individual Contributor   Employment type Full-Time Industries are digitally transforming and the Industry Technology Strategist (ITS) role is at the leading edge of this transformation journey with our customers. The goal of the Industry Te
Gentofte Kommune
Københavnsområdet, Bernstorffsvej 159 2920 Charlottenlund
Vores kære kollega, har efter mange år i Løn og Personale, valgt at gå på pension. Er du vores nye engagerede lønkonsulent til et spændende job med udviklingsmuligheder i Løn og Personale i Gentofte Kommune? Vi er en del af det samlede Økonomi og Personale, der skal styrke alle aspekter af enhedens strategiske rolle i organisationen – lige fra budgetter, personaleadministration til analyser, effektiviseringer, understøttelse af ledere og optimering af driften. Du vil få selvstændige arbejdsområder, men samtidig indgå i et team af gode tætte kollegaer, hvor sparring og vidensdeling prioriteres højt. Derudover vægter vi det tværgående samarbejde omkring diverse projekter højt i enheden, hvor alle arbejder i samme retning. Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer med tiltrædelse snares

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring