// fixing typo in path /* Fixing a double // error in path before admin Fixing typo in path */

Viser 29 S√łgeresultater

Amager Ressource Center
K√łbenhavnsomr√•det, Vindm√łllevej, 6, 2300 K√łbenhavn DK
Er du fagligt skarp p√• det personalejuridiske omr√•de? Motiverer det dig at arbejde med personalejuridisk r√•dgivning og administrationsopgaver? Har du lyst til at yde en forretningsunderst√łttende og effektiv HR-service p√• et h√łjt kvalitetsniveau ‚Äď s√• er jobbet m√•ske lige dig! ARC opruster p√• HR-omr√•det og s√łger yderligere en HR-konsulent til HR- og administrationssekretariatet under √ėkonomi & HR. Du bliver en del af et fagligt team p√• tre konsulenter, der udf√łrer en bred palet af sp√¶ndende og udfordrende personalejuridiske opgaver, som underst√łtter kerneforretningen. I HR-teamet indg√•r desuden to l√łnkonsulenter og en HR Udviklingskonsulent. Dine opgaver Du kommer til at arbejde med personalejuridiske opgaver. Du bidrager med faglig sparring og deltager ved rekrutteringer, ans√¶ttelser, tjenstlige samtaler, sygefrav√¶rssamtaler og i afskedssager i t√¶t samarbejde med ARCs ledere. Du bliver vores speciali
Milj√łstyrelsen
Syddanmark, Storegade 2, 6440 S√łnderborg DK
Har du erfaring med administrativt arbejde og er du skarp til tal? Trives du i en omskiftelig hverdag og evner du samtidig at levere en god service til kunderne? S√• er du m√•ske vores nye kollega i Augustenborg. Om stillingen Stillingen er placeret i Personaleadministrationen, som er en koncernf√¶lles enhed i Milj√ł- og F√łdevareministeriet. Vi servicerer en r√¶kke af ministeriets institutioner og departementet med effektiv l√łn- og personaleadministration, fra rekruttering til fratr√¶delse, samt ledelsesunderst√łttende, personalejuridisk r√•dgivning. Vi s√¶tter en √¶re i at v√¶re en betroet samarbejdspartner, som udf√łrer vores opgaver p√• et h√łjt fagligt niveau og arbejder m√•lrettet med at l√łse opgaverne korrekt og til tiden. Stillingen som L√łn- og personalekonsulent vil tage udgangspunkt i de personaleadministrative opgaver, hvor der vil v√¶re mulighed for at arbejde med flere opgaver i afdelingen - eksempelvis:L√ł
ACADEMIC WORK DENMARK A/S
K√łbenhavnsomr√•det, Gammel Kongevej, 1, 1610 K√łbenhavn DK
Er du et sted i din karriere, hvor du vil videreudvikle dine stærke kompetencer indenfor HR i en mere selvstændig retning, og motiveres du af at blive tiltroet stort ansvar fra øverste ledelse? Arbejder du godt selvstændigt, og har du et skarpt øje til det operationelle del af HR og til at udvikle processer? Så er du måske den vi leder efter! På vegne af vores kunde DK Beton og HeidelbergCement Pumps & Trucks, leder Academic Work efter en ambitiøs HR Manager, som vil varetage det operationelle ansvar for HR i virksomhedens danske afdelinger; DK Beton og HeidelbergCement Pumps & Trucks, som i alt beskæftiger ca. 150 medarbejdere fordelt rundt i Danmark på landets 17 betonfabrikker, og i de to afdelinger. Afdelingerne er lokaliseret i både Ringsted, og Roskilde, dog vil din fysiske arbejdsplads være i Ringsted. Eftersom størstedelen af medarbejderne er til at finde ude på
EUROFINS STEINS LABORATORIUM A/S
Syddanmark, Ladelundvej, 85, 6600 Vejen DK
Eurofins er en international laboratoriegruppe med mere end 45.000 ansatte fordelt p√• 800 laboratorier i 47 lande. I Danmark besk√¶ftiger Eurofins +1000 medarbejdere, fordelt p√• seks produktionslaboratorier og et nationalt servicecenter, der varetager de f√¶lles stabsfunktioner. Eurofins arbejder med professionel r√•dgivning, validering og kemiske og mikrobiologiske tests og analyser inden for omr√•derne milj√ł, f√łdevarer, foder, materialer og produkter samt pharma. Analyser og test udf√łres i henhold til officielle referencemetoder, kundespecifikke metoder eller metoder udviklet af os selv og varetages af en velkvalificeret medarbejderstab af bl.a. kemikere, biologer, mikrobiologer, farmaceuter, dyrl√¶ger, ingeni√łrer, teknikere og laboranter samt medarbejdere i en r√¶kke administrative funktioner.   JobbeskrivelseLeder du efter et job i HR, hvor du kan f√• udvidet din erfaring inden for HR? Vil du se om det er no
DANFOSS A/S
Syddanmark, Nordborgvej, 81, 6430 S√łnderborg DK
Danfoss‚Äô Total Rewards team is looking for an HR Specialist to support global Benefit tasks such as Mergers & Acquisitions support, integration of acquired companies and global company car rules. You will act as a change agent in benefit tasks and projects and when implementing changes in Total Rewards strategies. Furthermore, you will analyze data to form basis for assessing benefit strategies (including process descriptions), support projects related to rolling out new benefit strategies, and assist the Total Rewards Team in general. Background and skillsTo be considered for this position, you have a Masters or advanced degree in Economics, Business, HR or another relevant field. You have one to two years of business experience, preferably within Finance or HR. You might also be newly graduated with relevant experience as a student worker. Other needed knowledge and skills are: Excellent skills in
JKS a/s, Herning
Midtjylland, Lillelundvej 10A, 7400 Herning DK
Da vores mange√•rige teamleder har s√łgt nye udfordringer, s√łger vi nu en ny leder til at drive l√łnteamet (afdelingen), som t√¶ller otte dygtige medarbejdere. Jobbet favner bredt, og dine opgaver vil v√¶re af b√•de operationel og ledelsesm√¶ssig karakter. Du f√•r arbejdssted p√• Fyrrevej i Herning. Regnskabsservice besk√¶ftiger i alt 47 medarbejdere, som varetager bogholderi, regnskab og l√łnbehandling for ca. 215 k√łbm√¶nd i k√¶derne MENY, SPAR, Min K√łbmand og Let-k√łb. Om jobbet Med reference til afdelingschefen for hele Regnskabsservice f√•r du ansvaret for teamet, der udarbejder l√łn for Dagrofak√¶dens selvst√¶ndige k√łbm√¶nd. Du vil f√• en varieret arbejdsdag i et uh√łjtideligt milj√ł med en st√¶rk og sund kultur. Udpluk af dine arbejdsopgaver: H√•ndtering af l√łngrundlag for b√•de funktion√¶rer og timel√łnnede fra A-Z Tolkning af overenskomster og lovgivning L√łbende optimeringer af
MHI Vestas Offshore Wind A/S
Midtjylland, Dusager, 10, 8200 Aarhus DK
Apply your HR administrative experience in an international HR department Do you have strong HR administration skills and experience? Are you self-driven and organised, and do you thrive in a supportive function working in an international and dynamic organisation? MHI Vestas wants to do better every day With +3000 employees in eight different countries, we are one of the leading players in the offshore wind industry. Even if we find ourselves in many different locations, one thing remains the same: We prioritise the team spirit and we value the close connection between our employees. We focus on financially viable and sustainable solutions that benefit future generations. Established in 2014, we are a young, diverse and ambitious organisation with an informal and dynamic environment. Tasks & responsibilities: You will... ... be responsible for creating employment contracts (Danish-salaried) an
MHI Vestas Offshore Wind A/S
Midtjylland, Dusager, 10, 8200 Aarhus DK
Use your people management skills in a dynamic and fast-paced department Do you have extensive people management experience enabling you to lead, motivate and develop a team? Do you have great interpersonal skills? Would you like to play a significant part in executing training to our Technicians and Supervisors? MHI Vestas is looking for a new Manager responsible for training skillset and training administration. You will join Technical & Safety Training within Operations at our headquarters in Aarhus, Denmark. MHI Vestas wants to do better every day With +3000 employees in eight different countries, we are one of the leading players in the offshore wind industry. Even if we find ourselves in many different locations, one thing remains the same: We prioritise the team spirit and we value the close connection between our employees. We focus on financially viable and sustainable solutions that benefit future generation
LEGO SYSTEM A/S
Syddanmark, √Östvej, 1, 7190 Billund DK
Are you passionate about data management and do you thrive in a collaborative environment? Bring your strong process ‚Äď and analytical skills in to play and help taking employee privacy, data lineage and lifecycle management to the next level. Core Responsibilities ‚ÄĘ Builds and implements employee data lineage and lifecycle processes ‚ÄĘ Builds and maintains employee data dictionaries, taxonomies and lexicons ‚ÄĘ Champions and drives employee privacy throughout the HR function Play your part in our team succeeding The People Analytics & Insights function has two main areas of focus: 1: Use employee data to provide operational reporting and strategic insights to business leaders and 2: Lead the modernization of the HR ecosystem by moving our technology into the cloud. An exciting and newly-created opportunity has arisen within the People Analytics and Insights function fo
Gribskov Kommune
Nordsjælland, Rådhusvej 3, 3200 Gribskov DK
Konsulent til Ledelsessekretariatet i Gribskov Kommune.Vi søger en fagligt dygtig generalist til Ledelsessekretariatet i Center for Strategi og HR.Trives du med både drift- og udviklingsopgaver, en varieret arbejdsdag og at være tæt på det politiske niveau? Falder det dig naturligt at samarbejde på tværs og have fokus på helheden? Hvis ja, så er du måske vores nye kollega.Om jobbetSom konsulent i Ledelsessekretariatet vil du få et alsidigt, spændende og udfordrende job, hvor du får ansvar og er tæt på de strategiske beslutninger. Du har en central placering i organisationen og får en bred kontaktflade med direktion, politikere, ledere og medarbejdere i hele organisationen.OpgaverneOpgaverne varierer fra år til år, men overordnet set vil du løse følgende typer af opgaver

Job Beliggenhed

Jobkategori

Jobtype

Uddannelsesniveau

Arbejdserfaring